• april

Rimstuga!

Tänkte försöka starta en rimstuga försöker att rima men det hakar upp sig ibland har bland annat köpt en klocka till min sambo det ända jag kommer på i rim till den är: Tid är viktigt och den är riktig.......

Igår hittade jag en riktig fest kjol till min syster på Sands utförsäljning för 500:- den hade kostat 3500:-. Min syster är lite av en märkes bög och är inte så förtjust i Kapphal så jag tänkte slå in packet i en kartong ifrån kapphal och rima typ: Detta är inte vad du tror men det är från en mor..... sen måste jag hitta på resten också!

Kan vi inte försöka hjälpa varandra att rimma jag har också köpt till min mamma en nyckelring, till min pappa och bror har jag köpt ett etui med pegar och grejor för golf.

• Svar på tråden Rimstuga!
  • Villes mamma

Nå´n som vill hjälpa mig med ett rim på en bok till min kompis som handlar om att dekorera, måla på trä, sten och dylikt?

Har försökt själv men lyckas inte hitta på nå´t klokt alls....

• april

Kom på ett annat rim till mitt jobb som ska börja på C och det är citron koncentrat på en fin flaska.

C e nu ligger jag vaken om natten, det är ju så man får fnatten. Jag ligger här och rimmar på allt möjligt, en del blir riktigt löjligt. Jag tänker också på allt som ska göras, tur att inte skinkan ska möras. Ja vad fan ska man rimma på denna klapp, man är ju inte så jäkla rapp. Ja ja iallafall du kan ha den i maten, eller vid sidan om faten....

• Tintin

Ung kvinna:
    Istället för att skriva upp alla ord som rimmar på det ord man vill ha med så kan man gå in på www.sandman.net under skojigheter hittar man en rimfunktion. Man skriver bara in ordet som man vill ha rim på och vips dyker det upp en hög med ord. Jag har tipsat om detta förut så nu kanske ni tycker att jag är tjatig, sorry! =)

• april

Bisquit Skottkärra: I denna kan du köra grejor kanske även tjejor. När du blir gammal kan du i denna skjutas, men då får jag nog först mutas...

• Engeln

calcioaddict :
    springa och hoppa , snurra med en svans
    med denna kotte går det som en dans. (Sonic the hedgehog)

Dessa 2 filurer av lera är
    Fastän ej lika som bär. (Wallter and Gromit)

Villes mamma;
    Utan baktanke är denna gåva
    Fylld av inspiration det kan jag lova.
    Av olika material din inspiration får en kick
    Glöm ej bort att du av mig denna fick.

• april

Puffar upp denna tråd så här dagen före jul!

• Sötnos

Jag gjorde precis ett jättefint julrim till min sambo om vad han ska komma ihåg att göra innan han går hemifrån imorrn (typ släcka ljus o så), det blev jättebra...haha!

• april

Jag satt igår när sambon var på jobbet och slog in alla julklappar och skrev rim på alla så nu är jag klar, men det kanske är andra som inte är det kul med rim!

Svar på tråden Rimstuga!