• Anonym (Förvirrad)

Han slog mig!!

Han slog mig! Min man slog mig rakt över örat och halsen men sidan av sin hand. Vi har varit tillsammans i över 5 år och så slår han mig. Vi bråkade och så sa jag att jag hatade honom och han sa massa grymma saker. Vad jag än har sagt så har han inte tagit åt sig så jag blev såå frurstrerad så jag sa en så hemsk sak. Jag sa att det var rätt åt honom att en anhörig till honom dött (för 2 år sedan)

Förtjänade jag det med tanke på vad jag sa?

Han hade våran lilla bebis i famnen och vårat andra barn som är några år såg på!

Jag är helt chockad! Jag vet inte vad jag ska tänka eller göra.

Vet inte ens varför jag skriver, eller jo det är för att få höra att det inte var mitt fel men ändå känns det så. Jag sa en sådan grym sak.

Känns som att han misshandlat mig psykiskt under en sådan lång tid men han ser det inte så. Han säger hela tiden att jag får skylla mig själv att det är mitt fel att han är så elak verbalt mot mig för jag är både det ena och det andra.

Usch för mig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-06 09:05:42:
    Eftersom folk har problem med att läsa ALLA min inlägg som jag skrivit i början så får jag mer pest än kolera. Jag tycker INTE synd om mig själv och jag VET vad jag gjorde. Jag är en HEMSK människa som sa som jag gjorde, sa INTE skrek som många påstår att jag gjorde.

Jag startade INTE denna tråden för att få medömkan, det ha rjag skrivit ett flertal gånger.

Att han har nedvärderat mig en längre tid (INTE FRAMFÖR BARNEN) ger inte mig rätten att säga som jag gjorde men att bara stå och se på när han kastar skit gjorde så att JAG spårade ur och sa något så elakt!!

Vi grälar INTE framför barnen! Detta var undantagsfall. Vi BRÅKAR inte ofta utna jag biter ihop så fort han antyder något nedlåtande. VI tar hand om våra barn och upppfostrar dom väl!

Han slog mig såpass hårt så min trumhinna spräcktes men NÄ DET ÄR INGET BUUHUU från min sida. Jag blev bara så jäkla förvirrad. Att han slog till mig när jag hade vänt ryggen mot honom och stod och pratade med våran son som precis kommit in i rummet.

Han anmälde sig till polisen för han fick sådan ångest för det han gjorde men jag gjorde ingen anmälan. Han har varit och pratat med folk inom psykvården för han vill lösa detta!

TAck för ALLA svar!

• Svar på tråden Han slog mig!!
  • Anonym (Varför?)

Varför ska du få en reaktion av honom och vilken typ av reaktion är det du söker?

Jag tycker inte att det du sa var snällt men jag tycker inte heller att han är snäll som säger såna saker. Han är inte snäll som slår dig och det är inte rätt att bråka inför barnen... detta antar jag att du redan förstår så egentligen är det överflödiga ord.

Nu har jag en fråga till er, vad tänker ni göra åt era problem för så här kan ni inte fortsätta... det kommer antagligen bara att bli ännu värre.

• tissen82

hade min kille sagt till mig rätt åt dig att ngn dog så som du sa.. då skulle han få vara glad om han bara fick en smäll.. tycker att du får skylla dig själv om du e så osmart o kläcker ngt sådant!

• Anonym (Förvirrad)

Han stod bara där och flinade när han kallade mig f*tta. Jag blev ledsen men han fortsatte att flina, jag ville att han skulle sluta flina, få honom att känna sig liten så som jag gjorde då! Jag har aldrig känt så tidigare.

I somras sa han att han hatade mig så mycket så han ville dö. 30 min senare var jag tvungen att ringa polisen för han hade svalt massa tabletter och gått ut utan att säga något!

• limmelime

alla ni som skriver "jag skulle ha gjort si" och "jag skulle ha gjort så". (alltså "försvarar" ena eller andra parten):

i en annan situation hade nog jag oxå gett min kille en hurring om han sagt som du TS gjorde, men HALLÅ; DET STOD BARN O BEVITTNADE ALLTIHOP!!!

usch, säger jag bara...

• Anonym (Varför?)

Ni har ingen sund relation. Antingen försöker ni att ta tag i det genom terapi eller liknande eller så går ni vidare med era liv. Så här kan man inte leva med barn man har ett ansvar för dom även om du och din man älskar varann på något vridet sätt så är det inte rätt att utsätta barnen för det här.

Jag hoppas att du förstår det. Jag förstår att det inte är lätt för dig/er men så här kan ni ju inte ha det. Det kommer att bli 2st som inte heller mår bra om ni fortsätter och dom kan inte välja. Ta ert ansvar!

Som det är nu verkar ju ingen av er må bra så ni MÅSTE bryta mönstret!!

• Anonym

Istället för att skriva här eller läsa vad du får för någe svar så tycker jag att . Du kan gå in på den här länken , ring ngn på den ort du befinner dig i så ska du se att det känns lättare då du fått prata ut ..
    >-- --

• Anonym

Varför tannar du där om han nu är n sådan hemsk människa och slår dig och trycker ner dig fysiskt?
    Dina barn kommer att hitta eller behandla sina sambos på samma sätt om du inte bryter mönstret, tro mig, jag vet!!!

• Bempa

Visst båda gjorde fel, men det ger ingen rätt att slå. Blir väldigt ledsen över att barnen fick bevittna detta.
    Ni måste göra nåt!!! Älskar ni fortfarande varann??? Om han säger såna saker till dig hela tiden, är det värt att leva i en sån relation???

Ska barnen få växa upp så???

Hoppas ni tar tag i det snabbt. Att bryta upp är inte lätt, men ibland ett måste för att må bra!

Lycka till!

• zebran i Stilla havet

Manga ganger stannar man for att man blir liksom beroende av att forsoka fa nagon ratsida pa allt som har blivit sa trassligt och fel. Nar det blir farligt, vilket det later som att det har blivit nu, ar det dock dags att prova nagot nytt. Nu vet jag inte om TS hor till de manga som forsoker halla trasslet hemligt sa att omvarlden tror att ni har en jattegullig relation men OM det ar sa sa rekommenderar jag att borja med att bryta DET monstret. Prata med folk sa att de vet hur ni har det!

• zebran i Stilla havet

.. och sok for i josse namn proffshjalp ocksa!

Svar på tråden Han slog mig!!