Inlägg från: tjorvisen |Visa alla inlägg
  • tjorvisen

Klassiska FL-repliker!

Har du inte köpt vagn ÄNNU???????

Rönnbär skrev 2007-03-01 09:52:31 följande:
    HJÄLP-----vilken vagn ska jag ha??? Vilken är bäst??? Vad tyckar alla ni andra att jag ska ha för sort???? Vilken färg???Är det för tidigt att köpa vagn nu förresten......är i v4...????
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

Har du suttit på en offentlig toalett så räcker det för att du kan ha blivit med barn. Det finns killar som går in där och onanerar så har de inte gjort rent sitsen efter sig så finns risken att du blivit gravid. Det finns ju de som har mens långt in i graviditeten så du är säkert en av dem.

sofsan skrev 2007-03-01 11:22:47 följande:
    Guuu jag tror jag är med barn...mådde lite illa...fast jag har mens nu men och inte haft sex på år o dar men för det kan jag vela vara med barn elle?
  • tjorvisen

Jag har nojja på barnvagnar. Har haft 758 st på ett år. Nån som haft fler???

• tjorvisen

"När tror ni att jag har ÄL??"

• tjorvisen

Jättebra att veta! Då ska jag be sambon att hålla sig vaken så vi kan myyyyysa ( ) ordentligt!

Arvid06Allis09 skrev 2007-03-02 10:01:05 följande:
    Tjorvisen: Jag tror att du har ÄL nån gång mellan idag å den 2 april! (Eller eventuellt torsdagen den 15:de mars kl 04:55!!)
  • tjorvisen

Men herre guuuuud!! Förvånad Bind händerna bakom ryggen på honom så fort du inte har uppsikt så slutar han snart.

P A skrev 2007-03-06 22:05:28 följande:
    Aah kom på en till, en tjej skrev detta helt seriöst..Min kille har varit otrogen! Jag kom på honom med att runka igår! Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna lita på honom igen!Vad hade ni gjort om ni kom på er kille med det?
  • tjorvisen

Helt okay! Varför inte passa på att vara borta en vecka när ni ändå har barnvakt? Det är ju ett tag sen du fick barn så du behöver vila upp dig ju *styrkekramar*

SandraJ skrev 2007-03-07 11:59:57 följande:
    Och sen den totala motsatsen...Jag fick barn för 3 dagar sedan, är det förtidigt att låta grannen passa ungen? Min kusins bästa väns mosters barnvakt fyller år. De bor 35 mil härifrån. Vi blir borta 3 nätter.
  • tjorvisen

Du har aldrig funderat på att lägga av en sjuhelvetes brakskit?? Låter som enorma gaser så släpp dig rejält så försvinner magen ska du se.

Tines skrev 2007-03-07 17:41:52 följande:
    Jag har inte haft mens på 5 månader och min mage börjar puta ut...VAD kan det vara?
  • tjorvisen

Det bör du göra ganska snart. Är du förstföderska så kan du få barn tidigare än beräknat och då är det bra att väskan är packad Detta under förutsättning att du plussat när du var/är i v. 36 och framåt

Morrizz skrev 2007-03-08 11:24:09 följande:
    Hej jag har just plussat och undrar vad jag behöver packa i min BB-väska.
  • tjorvisen

Jag går upp och ner varje dag i trappor och på våran uppfart. Jahaaaaaaaa, du menar vikten *dööööhhhh*

Gladabarnensmamma skrev 2007-03-08 11:16:21 följande:
    Hur mycket gick ni upp / ner ?
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!