Klassiska FL-repliker!
När du känner att bebisens huvud är ute.
När du känner att bebisens huvud är ute.
Om du sätter i nyckeln och vrider om så ska du se att både ratten kommer bli hanterlig och VOILÁ, bromsarna kommer också funka! ![]()
Jadå! Länge leve de långlivade spermierna!
Ehhuuumm... Är du en hund??
Ja men ursäkta då för att jag ifrågasatte ditt påstående!!!!!!!!!!! Du borde väl fatta att man inte föder barn efter 2 månader eller vart fan var du under uppväxten och på biologin i skolan?????? Tror du att du har nån micro i kaggen eftersom du verkar ha snabb-bulle på upptining eller nåt. Lägg av med dina löjliga frågor nu va!!!!!
Jaja whatever. Fixar du inte att höra sanningen så är det ditt problem och inte mitt. Några jävla "styrkekjamizar" får du iaf inte av mig! Bra att du ska säga till din mamma. Då kanske ni kan ta det där om blommor och bin på en gång för det verkar det som att du helt har missat *suckar*
Jag kan men eftersom jag tydligen är så taskig så får du fan klura ut svaret själv!
Sondmatning?
Jaha nu tror du att du är värst också eller??? Jag råkar vara äldre än dig (typ 18) och väntar mitt femte barn. Har inga föräldrar heller och farsan till ungarna är väck. Han kommer över bara för att få sig ett nyp ibland och ibland så blir det visst resultat av det. Aja, jag skiter väl i vad fan du gör med ditt liv men mitt funkar då jävla bra!
Moralunge där!! ![]()
Ja men skynda dej å stick då!!! Vad fan väntar du på??? Jag skriver väl vad jag vill och tar du åt dej så har du säkert problem av nåt slag!