Inlägg från: tjorvisen |Visa alla inlägg
  • tjorvisen

Klassiska FL-repliker!

Med en sån nervklen morsa så kan man inte ha annat än ångest hörru!

SandraJ skrev 2007-03-09 13:51:32 följande:
    nej men gud... hittade en till...hahaMin son är 1 månad, han låter mycket på natten. Drömmer han eller har han ångest?
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen
    Torktumla kläderna??? Använda sköljmedel??? Åhhh vilken miljöbov man är! Å så är det såååå skadligt för barnens hud också att använda sköljmedel!

Jag tror jag smäller av!! Har folk INGET annat vettigt för sig??SkrikandesFörvånad
  • tjorvisen

Javisst om det i din almanacka infaller en måndag efter lördag. Okay, du har nog sovit bort söndagen och tror det är söndag fast det är måndag

Jacqueline skrev 2007-03-13 13:54:31 följande:
    eller denna,Jag va otrogen i lördags kan jag ta dagenefterpiller idag (skrivet på måndagen)
  • tjorvisen

Slänger mig på rygg och låter bröna glida åt sidorna.

Arvid06Allis09 skrev 2007-03-13 18:25:59 följande:
    Hur gör ni andra med olika stora bröst?
  • tjorvisen

Jag är i v. 12 men nyss så kom det som vatten mellan benen. Har vattnet gått eller pissade jag på mej??? Vågar inte gå på toa och kolla. Nån som vet?? Min mage är alldeles gul- och rödrandig. Är det fel på den då?

• tjorvisen

Men vaddå läckage?? Förvånad Jag läcker inte, har ju pissat femtielva gånger idag redan. Det måste vara nåt annat typ förvatten eller nåt. Ingen annan som vet??Gråter

Sofia7912 skrev 2007-03-15 15:52:33 följande:
    tjorvisen - du har antagligen bara drabbats av ett lätt urinläckage, gå in på www.tena.se så får du hjälp med att hitta rätt skydd. magen kan se ut precis hur som helst, inget är onormalt!
  • tjorvisen

Jag tror jag döööör av skratt!! SkrattandeSkrattande Dagens bästa tror jag fanken i mig!

etanol skrev 2007-03-15 15:49:43 följande:
    Döp om han till "Smurfen"...
  • tjorvisen

3,5:a kanske? Skrattande

Sofia7912 skrev 2007-03-15 16:22:22 följande:
    Etanol - en till vad???
  • tjorvisen

Hörru! Du glömde att hon inte ska dricka vatten ur kranen. Det ska kokas, frysas, tinas och kylas. Tänk så mycket bakterier det är i vattnet!Förvånad

Pneu skrev 2007-03-16 11:56:05 följande:
    Rävelina - det är i alla fall bäst att du slutar äta alla mjölkprodukter, all fisk, alla nötter, allt kött som inte är kokt i minst 3 timmar och alla ägg. Som en försiktighetsåtgärd. Och du har väl inte tvättat håret med schampo? Tänk på alla kemikalier!
  • tjorvisen

Men va faaan va ni kacklar om den däringa listan då! Jösses, vad är den bra för? Jag vill vara meeeeeeeeed ju *grinar floder och känner mig såååå mobbad*Gråter

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!