Klassiska FL-repliker!
Fråga: Min kille vägrar raka sig där nere och jag tycker det är såå äckligt med hår runt snoppen. Vad ska jag göra?
Svar: Tja, det finns inget alternativ. LÄMNA HONOM BUMS!!!
Fråga: Min kille vägrar raka sig där nere och jag tycker det är såå äckligt med hår runt snoppen. Vad ska jag göra?
Svar: Tja, det finns inget alternativ. LÄMNA HONOM BUMS!!!
Ägglossning innebär att de ägg som lyckas lossna från kartongen kan bli befruktade av hanen i huset *veta*
Inte bara visa, han får väl sprätta lite oxå!
Vem har sagt att han ska vara I äggen och fippla??? Å vem har sagt att att äggen är trasiga??? NI LYSSNAR JU FÖR FAN INTE!!!! LÄS ORDENTLIGT!!! Å SLUTA HACKA PÅ MIG!!!
Ja precis! Äntligen någon som lyssnar *styjkekjamizar till dej*
A men HALLÅ!! De kan faktiskt lossna från LOCKET och ramla ner i själva KARTONGEN!! Daaaahhh!! Fattar du INGENTING??? Bara hackar på mej hela tiden ju *snyft*
Ostekt och med plast eller?
Är det bara jag som förvånas över alla rubriker i inläggen? T.ex.
Ringa MVC
Please help
Hjälp!!!
Någon som vet?
Varför är det så?
etc.
Varför kan man inte skriva en tydlig rubrik? Är det sååå himla svårt?
Jag hade inte gett 50 öre för ett par dojjor på annons iaf... Men det är jag det... Köper hellre nya som bara min fotodör får vistas i 
Ganska enkelt: förklara att utan FL så fungerar du inte och kan heller inte utföra jobbet. Alt. hota med att säga upp dig ![]()
Okay, jag kontrar med mina usla finskakunskaper:
Minä ymmärtää ei (hur det nu stavas) men det betyder iaf: Jag förstår inte ![]()
Nåja, jag var nära iaf ![]()
Fredag, tjooohoo!! Å deklarerat har jag hunnit med och det var finfina nyheter. Får tillbaka en rejäl slant så det tackar man för
Blir att fira med pilsner ikväll
Ohhh vilken usel mamma jag är va som dricker öl i min dotters närhet ... Men gott är det ![]()
Jag drack 2 pilsner i dotterns närhet igår. Min sambo gjorde likadant. Är vi dåliga föräldrar då?
Men dottern då? 
Ojojoj, jag måste vänta typ 48 ungar som har pissat som en galning hela morronen och förmiddagen
Men nu är jag skitnödig, vad betyder det då??
Alltså, ska jag få den på muggen NU??
Jag törs fan inte gå å skita nu ju 
Överfylld?