• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

ta diskussionen här istället för i min gästbok tack!

• eisa
    KickanAnnika skrev 2007-02-01 14:24:16 följande:
    *Kramar om*
    *kramar tillbaka*
  • Lady1nblack

eisa

ja, men jag vände mig hit för att få stöd och hjälp, för jag vet inte vart jag ska vända mig, jag törs inte prata med min mamma eller med någon läkare för då kanske det blir en undersökning och det klarar jag inte av, för det är så pinsamt, eftersom jag är oskuld och har aldrig visat mig för någon...
    näää, nu ballade jag ur, jag vet.. haha

• eisa

Jag drömde att min kille var otrogen, kan det ha varit en sanndröm?

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 14:26:12 följande:
    Jag drömde att min kille var otrogen, kan det ha varit en sanndröm?
    LÄMNA HONOM!
    Screw you guys, I'm going home
  • KickanAnnika

Lady1nblack:

Det finns ingen här på FL som kan hjälpa dig med det. Du MÅSTE söka hjälp. Har du hört talas om KBT? Det är skitbra. Det har botat mig (och min kusin). Nu kan jag åka hiss.

• eisa
    Lady1nblack skrev 2007-02-01 14:25:36 följande:
    eisaja, men jag vände mig hit för att få stöd och hjälp, för jag vet inte vart jag ska vända mig, jag törs inte prata med min mamma eller med någon läkare för då kanske det blir en undersökning och det klarar jag inte av, för det är så pinsamt, eftersom jag är oskuld och har aldrig visat mig för någon...näää, nu ballade jag ur, jag vet.. haha
    sök hjälp! KBT! INTE mediciner för det är skitfarligt.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!