• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • RebelRose

"jag gav min 6 månaders banan som smakis,kan han bli sockerberoende nu,är jag en dålig mamma? Hjälp!!!

• Jossebell

Min tvättmaskin tar inte in vatten vad göra?

Läge att ringa inköpsställe/service??

Min bil startar inte?

Jo här på fl sitter 10 mekaniker bara för att snabbt som tusan ge dig svar på detta.

ALLTSÅ FRÅGOR SOM MAN BÖR STÄLLA PÅ ANNAT STÄLLE.

• Göteborgsbruden

Jag hade BF 14.27 idag, är nu 3 minuter över Bf. Fan kan imte ungen komma ut nu! Finns det andra som gått över tiden?

Screw you guys, I'm going home
  • ros72

Hej jag lämnat ett i din GB eller i din inbox!

• Göteborgsbruden
    Sann83 skrev 2007-02-01 14:30:03 följande:
    "jag gav min 6 månaders banan som smakis,kan han bli sockerberoende nu,är jag en dålig mamma?Hjälp!!!
    Såna som du borde inte få ha barn, ge barnet till mej, jag blir en mycket bättre mamma än du!
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 14:30:16 följande:
    Jag hade BF 14.27 idag, är nu 3 minuter över Bf. Fan kan imte ungen komma ut nu! Finns det andra som gått över tiden? Screw you guys, I'm going home
    jag gick över 3 minuter, trodde aldrig han skulle komma ut men det gjorde han! *styrkekram*
  • DreamboatAnnie

Jacquardinefiélié ska få en lillasyster, vad tror ni om namnet A'trëyoüh? *tillåt mig asgarva åt mitt eget skämt ang alla idiotiska namnideér på FL*

• KickanAnnika
    eisa skrev 2007-02-01 14:30:29 följande:
    finns det någon ni ogillar på fl?
    Nej, jag kan ÄRLIGT säga att jag inte tycker illa om något eller någon.
    Det skulle i så fall vara folk som tycker illa om saker.
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 14:31:08 följande:
    Sann83 skrev 2007-02-01 14:30:03 följande: "jag gav min 6 månaders banan som smakis,kan han bli sockerberoende nu,är jag en dålig mamma?Hjälp!!! Såna som du borde inte få ha barn, ge barnet till mej, jag blir en mycket bättre mamma än du! Screw you guys, I'm going home
    ja vad lessen man blir på alla dessa hänsynslösa föräldrar *gråter*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!