• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa
    DreamboatAnnie skrev 2007-02-01 14:31:28 följande:
    Jacquardinefiélié ska få en lillasyster, vad tror ni om namnet A'trëyoüh? *tillåt mig asgarva åt mitt eget skämt ang alla idiotiska namnideér på FL*
    hahahahhhahahaahah!!!!
  • RebelRose

Princess85=Neggo!!Fattar du inte att ja behöver stööööööööd.jag ska anmäla ditt inlägg o hela din familj!

• KickanAnnika
    eisa skrev 2007-02-01 14:31:20 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 14:30:16 följande: Jag hade BF 14.27 idag, är nu 3 minuter över Bf. Fan kan imte ungen komma ut nu! Finns det andra som gått över tiden? Screw you guys, I'm going homejag gick över 3 minuter, trodde aldrig han skulle komma ut men det gjorde han! *styrkekram*
    Nej, mina är födda förtidigt. Den ene i v 39+4, den andre i v38+5. Jobbigt med prematurbarn.
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 14:30:29 följande:
    finns det någon ni ogillar på fl?
    Jag ogillar speciellt Eisa, hon är såååå dryg!! Dessutom är hon ju sjuksköterska o borde även bete sej som en på fridtiden
    Screw you guys, I'm going home
  • Jossebell

Sedan finns det ju faktiskt några klassiker som jag inte klandrar folk för att de skriver de kan vara rätt så söta och den som skriver har faktiskt rätt.

Vad är FVP, MA, FL och alla andra förkortningar många av oss har en förmåga att svänga oss med.

• eisa

Hjäälp!!! Vad ska min dotter heta?
    Melinah
    Tindra

• eisa
    KickanAnnika skrev 2007-02-01 14:32:41 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 14:31:20 följande: Princess85 skrev 2007-02-01 14:30:16 följande: Jag hade BF 14.27 idag, är nu 3 minuter över Bf. Fan kan imte ungen komma ut nu! Finns det andra som gått över tiden? Screw you guys, I'm going homejag gick över 3 minuter, trodde aldrig han skulle komma ut men det gjorde han! *styrkekram* Nej, mina är födda förtidigt. Den ene i v 39+4, den andre i v38+5. Jobbigt med prematurbarn.
    stackare... *kramar om*
  • Göteborgsbruden
    Sann83 skrev 2007-02-01 14:32:33 följande:
    Princess85=Neggo!!Fattar du inte att ja behöver stööööööööd.jag ska anmäla ditt inlägg o hela din familj!
    Visa tål inte sanningen, borde ringa socilen o anmäla dej så du inte skadar ditt barn mer!!
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 14:32:46 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 14:30:29 följande: finns det någon ni ogillar på fl? Jag ogillar speciellt Eisa, hon är såååå dryg!! Dessutom är hon ju sjuksköterska o borde även bete sej som en på fridtiden Screw you guys, I'm going home
    ja precis, hur kan man som sjuksköterska ens TÄNKA så???
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!