Inlägg från: eisa |Visa alla inlägg
  • eisa

Klassiska FL-repliker!

Var tog TS vägen?
    Hon fick nog inte de svar hon hade tänkt sig, hehe...

• eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:47:33 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:47:18 följande: Var tog TS vägen?Hon fick nog inte de svar hon hade tänkt sig, hehe... Skulle inte du dra?
    Jag diskuterar inte mer med dig då du har visat gång på gång att du inte klarar av att diskutera på en vuxen nivå!
  • eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:47:27 följande:
    "Jag tycker mitt barn är fult!Vad skajag göra?"Dra en papperspåse över huvudet på honom då..Asså,Det här är faktiskt ALVARLIGT??vad ska jag göra???Nä,då vet jag inte..Skit ner dig,försvinn från min tråd!
    *styrkekramar*

Jag vet hur det känns jag tyckte också att mitt barn var fult i början men det går över!!! Prata med BVC annars!
  • eisa
    Laire skrev 2007-01-31 22:48:25 följande:
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:45:59 följande:  ja jo... men jag gör ju ALLT för att visa att jag INTE LJUGER!!!!!!! Du vet Fl betyder allt.. jag menar allt för vissa Haha, bra, blev lite orolig där ett tag. Har träffat på allt för många som inte förstår ironi, vilket osökt får mig att tänka på:Tråden: Mina barn har fladdermusvingar, vad gör jag?Kategori: SandlådanSvar: Men vaddå, är det något nytt syndrom?Öh, driver du med oss?Jag fattar inte... Allt blir så mycket lättare när man älskar sin granne istället för sitt fosterland.
    hahaahahahahhah
  • eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:50:21 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:49:08 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:47:33 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:47:18 följande: Var tog TS vägen?Hon fick nog inte de svar hon hade tänkt sig, hehe... Skulle inte du dra? Jag diskuterar inte mer med dig då du har visat gång på gång att du inte klarar av att diskutera på en vuxen nivå! Nä jag ville bara dubbelkolla, här luktar lite dubbelmoral.. du säger att du ska dra.. ändå är du kvar o skriver...
    Du vet uppenbarligen inte definitiionen av dubbelmoral, kolla här så lär du dig www.dubbelmoral.se
  • eisa
    Sann83 skrev 2007-01-31 22:51:31 följande:
    Min sambo barar spelar WOW hela tiden,vad göra för att få honom att sluta?Har hotat, bett och ställt ultimatum?Dra ut sladden och sälj datorjäveln på söndagsbörsen!Men då blir han ju SUR!!JA,OCH?
    *styrkekramar i mängder*
  • eisa
    Freida skrev 2007-01-31 22:52:46 följande:
    Med risk för att bli mobbad men hur citerar man... antagligen är min dator för tröd *höhö*,,allvarligt asså...
    Det är bara att trycka på citeringsknappen, har du plus förresten???
  • eisa

Vad heter flickors könsorgan???
    Snippa
    Kussimurra
    Muff
    Skåra

• eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande:
    Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier.
    *styrkekramar*

Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!