Inlägg från: eisa |Visa alla inlägg
  • eisa

Klassiska FL-repliker!

Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:55:39 följande:
    inget citat men.... PHOTOSHOP gör mig SNYGGWIKIPEDIA gör mig SMART
    Exakt!!!!!!!! Hahahahahah sjukt klockrent!
  • eisa

"Min kille porrsufar, tror jag..."

"LÄMNA HONOM!!! Du förtjänar mycket bättre!"

• eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:57:00 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men... Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn..
    *styrkekramar" Jag vet preciiiiis hur det känns!
  • eisa
    Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:58:23 följande:
    eisa skrev 2007-01-31 22:57:45 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:57:00 följande: eisa skrev 2007-01-31 22:55:01 följande: Rokka Jill skrev 2007-01-31 22:54:22 följande: Min dotter har slått ut alla sina tänder.. men hon e så fräck o påstår att min nya pojkvänn slår henne.. jag tror att jag ska ringa soc.. jag klarar inte av hennes lögnhistorier. *styrkekramar*Ammade du henne inte tillräckligt länge? Inte för att vara taskig men... Nej det beror nog på det.. jag ammade henne BARA i fyra år.. sen tvingade min SVÄRMOR att sluta..men hon sover ändå i sängen med oss fast hon e 14 år.. Fast jag stör mig lite på att hon vill ligga mellan mig o min nya pojkvänn.. *styrkekramar" Jag vet preciiiiis hur det känns! Gör du??? vill du inboxa mig din mail så att vi kan prata vidare privat?
    Nej jag vill inte lämna ut mig, tack ändå.
  • eisa
    Nu är jag så jävla förbannad jag skiter i om jag blir anmäld!!!!
  • eisa

Jag kan förstå om man är förlossningsrädd när man haft en traumatisk förlossning, men när man aldrig fött barn förr, vad är man då rädd för??? Då borde man faktiskt prova på det först!

• eisa

Varför sitter ni här på FL? Var med era barn istället!! Vad är ni för föräldrar egentligen? Adoptera dem till mig om ni inte vill ha dem

• eisa

"Du som har storlek 38, vad väger du?"

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:01:19 följande:
    Zaria skrev 2007-01-31 23:59:17 följande: "Jag är ingen rasist men" Riktigt klassiker!En annan:"jag är inte rasist, jag har ju en invandrare i kompiskretesen" typ så.. Screw you guys, I'm going home
    Eller "jag har inget emot homosexuella, jag känner JÄTTEMÅNGA snälla bögar, men..."
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!