Inlägg från: eisa |Visa alla inlägg
  • eisa

Klassiska FL-repliker!

Zaria skrev 2007-02-01 00:11:45 följande:
    "Man kan inte säga snippa det låter konstigt på ett kön, därför säger jag "Kisse" eller "höna" istället, det låter bättre"
    Hahahahahahhaah!!!
  • eisa

Är det okej att ta hål i öronen på min 1 vecka gamla dotter?

• eisa

Hej, jag mår SKIT och vill ta livet av mig!!!

- Ät cipramil!!
    - Nej det får man ju hjärnskador av och det är beroendeframkallande!!!

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:23:37 följande:
    TS; Jag har blivit våldtagen o är nu gravid, ska göra abort. Nån som kan ge råd o stöd.Okänslig80: Hur kan du ens fundera på abort, du borde aldrig få bli mamma igen om du dödar ditt barn. Det finns inga ursäkter för abort.SKÄMS!man undrar ju hur folk är funtade ibland? Screw you guys, I'm going home
    Exakt! Ett foster är ett liiiiiiiiiiiiiiiv!!!
  • eisa

"Hej! Min kille sa att han ville ha barn. Nu är jag med barn men han har ångrat sig och har värsta paniken, vad ska jag göra???"

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:26:46 följande:
    Samma sak när folk skriver att dem vill göra abort pga av att fostret har skador. Himla liv det blir då Screw you guys, I'm going home
    Japp, något!
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:27:41 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 00:25:44 följande: "Hej! Min kille sa att han ville ha barn. Nu är jag med barn men han har ångrat sig och har värsta paniken, vad ska jag göra???" Det är ju han som bestämmer över dej, gör som han vill. Din kropp är hans! Screw you guys, I'm going home
    Så säger mamma med...
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:31:09 följande:
    Hur hade ni sex när ni blev gravida??Blir man lättare med barn om man står på huvudet?Åker all sperma ut när man kissar?(ja för det är ju samma håll, hallå lr) Screw you guys, I'm going home
    Hahahahahahahha!!!
  • eisa

En exempel jag såg nyss:

"Jag luktar så illa, vad ska jag göra?"

"Jag vet en som luktade illa som hade cancer, så du kanske ska kolla upp det"

• eisa
    vildamamma skrev 2007-02-01 00:37:01 följande:
    jag är i v 25 och bajsnödig! ska jag ringa forlossningen?
    hahahahhahhahah *dör*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!