• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

"Svar 3: Hur kan du ha uttagen oskyddade. Här är alla uttag petskyddade, övertejpade och med en stol framför. Fastskruvad i väggen."

Hahaha...

• Mississell

´Hur kan ni ha eluttag öht? Vi har inte el alls, utan kör med gasolspis och batteridriven dator.
    *Jag vann*

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Melisabeth

"Det är/tycks bara vara de som verkligen är lämpade som föräldrar (alternativt de som verkligen har ett bra förhållande) som måste vänta på sina plus"

Ja jag inser till fulla att det är skitjobbigt/helvete att vänta månad efter månad på att få ett plus - men det innebär inte att de som lyckas på ett färre antal försök är mindre lämliga som föräldrar eller har sämre förhållanden.

Misstag, olyckor och 1 nihgts kan man ju iofs reagera på, men att säga ALLA som plussar "fort".. det är inte snällt i någon ände

v 32 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Jossebell

ähh vadå!? jag ammar fortfarande min 3 åring och bär dem enligt kängrumetoden så mitt barn kan aldrig hamna på golvet och finna något eluttag. vi gör ALLT tillsammans enligt hud mot hud metoden.

• Idlur

jag förstår inte...Alla säger Dagis, VARFÖR?? Det heter FÖRSKOOOLAAA!!! *gaaaah*

William är min son
  • Sarius

Min son är nu 4 veckor gammal, kan vi ta med honom ut och handla eller kan han få dödliga sjukdomar och cancer och sån't då?

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Sarius

Ja för fan, håll dem inne och i steril miljö till dem är minst 3 år.
    När de fyller 5 år kan du ta bort bubbelplasten och hjälmen.
    Men låt arm och knäskydden vara kvar tills de fyller 10år.

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Arvid06Allis09

Idlur: Å har man MAGE att säga dagisfröken så blir man nästan halshuggen!!! "Det heter faktiskt PEDAGOG!!!!!"

*suck*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!