• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Piabe

Jag drack fem cider och en drink för två timmar sen. Nu är min lilla bebis hungrig. Visst borde jag kunna amma nu? Hon är så hungrig och vill inte ta flaskan.

*panthuvud*

....Ta vara på dagen idag...
  • SandraJ

Är du säker? Mjölken blir inte för varm då? Eller härsken? Eller blir den typ chokladmjölk?

• etanol

Får kasta dig i havet med jämna mellanrum så blir det nog bra. Glöm inte att lägga ifrån dig bebben först bara!

• SandraJ

Ah ok, tack.

Sen är det så att mitt barn är 7 månader, min sambo har köpt en weekend på spa till mig. Dör mitt barn om jag är borta 3 dagar?

• Julias mamma

Jag har nyss blivit mamma och bara för det skall jag amma till barnet är 8 år, jag skall aldrig gå ut och festa eller äta middag på en restaurang med min man utan barn...

Jag ska heller aldrig dricka en droppe alkhol mer för andra tycker att jag är en dålig mamma när jag tar ett glas vin till maten....och hua för att ge barnet socker innan h*n har fyllt 13..

Och aldrig skall jag låta mitt barn sova i egen säng vi ska dela till barnet själv vill ha en säng...även om det dröjer 19 år...

Och barnvagn, skulle inte tro det!!!!...barnen skall vara nära hela hela tiden.....annars bli det mentalt skadat!

Blöja! Nej tack,...tygblöjor är det som gäller eller potta vid 2 mån ålder...menar ni på fullt allvar att det är naturligt att gå plastinlindad bomull hela dagarna...

• Julias mamma

Sorry, men jag håller på att få krupp på alla dessa jag-är-en-mycket-bättre-mamma-än-du-trådar....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!