• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • SandraJ

Julias mamma>> Så du menar att du tänker ta med barnet UT??? BARNMISSHANDEL!!! Vet du inte att det finns RS-virus och andra baciller ute?

• Julias mamma

SandraJ:

ALDRIG i livet att mitt barn få gå ut!
    Jag har byggt en puppa som hon skall leva till hon dör!

• Arvid06Allis09

"Hej, jag är 17 år å PLANERAR barn..."

En sån tråd kan göra mig lite ...eftertänksam..., typ... Men det är klart, bara för att jag tycker det är för tidigt så...

• SandraJ

Min man tror inte att vår dotter är hans. Bara för att både jag och han är blonda och har blåa ögon medans vår dotter har konstant solbränna, svart hår och bruna ögon. Men visst kan "mörka gener" gå i arv? Min systes man är ju faktiskt brunhårig och det är faktiskt min styvpappa oxå.

Vi var på semester i Sydafrika när jag blev gravid, ok vi hade inte sex en enda gång under de två veckorna, men vi hade sex dagen innan vi åkte. Och alla vet ju att spermier lever läääääänge inne i kvinnan.

Hur ska jag göra för att få honom att förstå att det är hans dotter!!!?????? HJÄLP!!!

• Julias mamma

Din man kanske har Vallon i släkten...dom är ju lite mörka...

Eller så kanske solen tog så bra i magen när ni var där...

• Julias mamma

Visa mitt svar för honom så förstår han nog

• Julias mamma

För jag hänger på FL och allt som sägs där är sant och jag vet allt...

• after eight

"JA! Äntligen är jag med barn, efter 2 månaders försök!" (Placerade under rubriken Äntligen) Det kryllar av sådana trådar nu. Skrikandes

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • jtoao

Det är så skönt med fl det är som bibeln för dom religiösa, alla svar finns här på en och samma sida!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!