• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Ja *pust* tur att du frågade här först, för du vet väl att det är här och BARA här som du får fullständigt korrekta svar om hur du ska göra för att bli gravid, hur du gör när du är gravid och hur du sedan gör med ditt barn.

• Fridapida

Sofia7912

mm bara här. Den där BM pratar massa strunt och om något sunt förnuft, jag tror inte på sånt. Bara en massa mommbojummbo

• Fröken Sophia

Nej precis och den moderna medicinska tekniken typ UL och så tror jag inte heller på.

Kan tipsa om ett jättegott, verkligen (läs "inte" här) rött vin..Fre. Mmmm smaskens, minst lika gott som vanligt vin...kommer nog att fortsätta att dricka det även när jag inte är gravid.

• Mississell

FridaPida: Planerar du att bli gravid -09 och dricker alkohol nu?! Du är en usel mor.

Somliga finner metod i galenskapen. Andra har galenskapen som metod.
  • Mississell

Men vafan. Ska man inte kunna klä på sin unge utan att be om lov på FL?

Guld för BIF!
  • Fridapida

Mississell

man får inte göra något eller ta några beslut utan att rådfråga alla här på FL först... hallååå?! Visste du inte det?

Se bara på mig. Tänk om jag druckigt alkohol idag, då hade jag varit en dålig mamma!

• Mississell

Fridapida: Jo, efter ett drygt års hängande här på FL börjar jag inse att man absolut inte får göra någonting utan att först ha startat en omröstning. Minst.

Guld för BIF!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!