• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Jag skulle inte göra det om jag vore du, Fridapida. Jag har hört konstiga rykten om att det skulle vara förbjudet på nåt sätt. Den som kom på den lagen kan aldrig haft barn själv...

Guld för BIF!
  • Jossebell

jag tror det beror på att folk har fördomar och tror att det bara är pedofiler och kriminella som vill köpa barn.

• Mississell
    Jossebell skrev 2007-03-18 19:12:41 följande:
    jag tror det beror på att folk har fördomar och tror att det bara är pedofiler och kriminella som vill köpa barn.
    Men det är ju synd att såna fördomar ska få florera fritt! Jag vet en jättesnäll farbror som ger alla barn godis och vill att de ska titta på hans kattungar, stygga människor säger att han är pedofil men jag tror att han bara är snäll.
    Guld för BIF!
  • Mississell

Suck....Vad är det för fel på en del människor?! Starta en tråd och var orolig för något, få svar att kontakta förlossningen, och sedan börja argumentera och säga att det kanske inte är någon fara...Ja vafan, fråga inte då!

Guld för BIF!
  • Fridapida

Alltså det där med kriminella är ju ren o skär lögn. Vi en kriminell ha en unge stjäl de ju en. Det är ju det som är hela upplägget med att vara kriminell! Hallå!?

Men alltså pedofiler? Nej, jag tror inte på det. Det är ju inte så att de finns på riktigt. Det är ju som med troll o häxor o andra monster, man skrämmer bara barn med dem, men de finns ju inte på riktigt.

• Fridapida

Mina vänner! Var är ni????? Jag har massor av frågor! Vem ska ge mig råd o stöd? Jag behöver er! *gråter o faller ner på knä*

Kom tillbaka till mig!!!!

• tjorvisen
    Fridapida: Vi är ju häääär *vinkar* Skrattande
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Julias mamma

Go morrn!!

Har ni hållt igpng tråden hela helgen utan mig?

Jag känner mig utfryst och det är så tyyypiskt FL.

*gråter*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!