• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Tack! *Känner mig äntligen som en människa igen*

Guld för BIF!
  • etanol

Ja, jag önskar mig en natts sömn så kanske borde jag ge grabben whisky ist...

• Mississell

Ge alla whiscky...*hick*

Guld för BIF!
  • etanol

*asg* Ok, tur man har eget distelleri, destillerilli, dest...javaf*n...Fri virre åt alla! Schkål!

• Arvid06Allis09

Ok, OT kanske men:
    Ang tråden som Alexxia å Etanol länkade till igår, snacka om att TS har en STARK dubbelmoral! Hon är helt upprörd över att en glass (som hon ser det) vänder sig till småtjejer för att den är rosa å glittrig, men sen när man går in i hennes på hennes sida så kallar hon sin dotter sin lilla prinsessa å i galleriet ligger bilder på "prinsessrummet", säkerligen med en massa rosa å glitter i! Hm?

Fö så känner jag mig mobbad i den här tråden för att ni dricker whiskey utan mig!!!! Buhuuu!!!

• Pneu

Mäh, JAG känner mig mobbad för att... för att jag råkade vara på 30-årsfest istället för här igår, och INGEN tog hänsyn till det. Usch, vilka dåliga människor ni är! *går och gråter i Känsliga rummet*

• etanol

*vispar ihop en irish coffe åt idabusan*

Var glad att du missade whiskyn igår...Skallen har gått isär flera ggr om...

Hade besök av syrran och hennes "nya" igår och jösses vad sent det bidde.

Tur att man har barn som är änglar även om de vaknar tidigt...*kastar slängkyssar åt barnen*

Kollar sällan pres. men är det som du säger så *asg*...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!