• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Haaaa PERFEKT! Jag slipper flyttstök och du kan gå på IKEA och ha det bra! Vi kanske kan fortsätta med det här bytet resten av våra graviditeter. Eller ja...föda får du göra själv!!

• Dävvil

Ja vi byter tillbaka sen. Jag ska ju ändå beställa kejsarsnitt deluxe, så det e lugnt.

IdaBusan- *tjongar en kotte rätt i kolan*

• Fröken Sophia

Dävvil - juuuust det med manlig uppassare och champange såååå vart det. DÅ kan jag ta både förlossningarna inget problem!!!

*aj* måste IdaBusan kasta så hårt??? *gråter*

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-03-22 12:49:40 följande:
    jtoao och KatKatt - verkar som om ni lever farligt i vissa trådar här på FL... *flinar*Tror iofs inte att Rävelina har det så mycket bättre**skålar med etanol* snart helg nu! Jag är leeeeeedig imorgon, hur skönt är inte det??Dävvil - mmm och snowboard spel...man får så mycket mjukare knä och rörelser
    hon heter rÖvelina *bestämd*
    stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

KatKatt - neee rÖvelina tycker jag låter så vulgärt faktiskt. *pryd*

• Fröken Sophia

*rufsar om pälsen mellan öronen på KatKatt*

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-03-22 14:33:35 följande:
    KatKatt - neee rÖvelina tycker jag låter så vulgärt faktiskt. *pryd*
    det betyder ju bara att hon lever rövare.. ju!
    Sofia7912 skrev 2007-03-22 14:34:24 följande:
    *rufsar om pälsen mellan öronen på KatKatt*
    *spinner fint*
    stryk mig medhårs
  • Dävvil

Sofia- Ja men jag ringer dem å säger att du kommer istället. Hur hade du det med frillan, behövere du min tid hos muffrisören i juli?

• Fröken Sophia

Dävvil - mmmm det lär jag ju behöva, kan ju inte skämma ut mig på BB direkt.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!