• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

SandraJ: Anmäl mig du bara, de har fått så många anmälningar på mig att de inte orkar bry sig.

Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not after you...
  • Pneu

katten - Självklart kan man det. Om bartendern är blind och om du klipper sönder den i mindre bitar.

• tröttmor

ingen replik direkt. men jag stör mig så in i h*****e på dom som använder *dem* i tid och otid, på helt fel ställen.
    *skriv *dom* i stället (om ni inte vill skriva *de*)

stavfel kan jag ta......men *DEM*......*grr*

• etanol

Tröttmor:
    Jag tror inte "dem" förstod riktigt, kan du förklara?!

• Mississell
    tröttmor skrev 2007-03-24 00:14:36 följande:
    ingen replik direkt. men jag stör mig så in i h*****e på dom som använder *dem* i tid och otid, på helt fel ställen.*skriv *dom* i stället (om ni inte vill skriva *de*)stavfel kan jag ta......men *DEM*......*grr*
    Precis vad jag också tycker! Blir helt vansinning! "Dem mår ju ganska bra..." "Nu har jag pratat med de". Vafan?
  • dinmamma

Jag håller med till hundra procent! Men borde inte det diskuteras i "sluta skriva urs"-tråden istället?

"Jag pratade med de, och dem sa att ja inte skulle gö sådär... "

• Mississell

dinmamma: Jag har redan skrivit om det i den tråden. Det var tydligen överkurs...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!