• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Fy fan vilka karlar det finns...Ha mage att sova. Hon borde...lämna honom.

Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not after you...
  • KatastrofKatt

och få en hel drös med stryjkekjamizar av oss...

stryk mig medhårs
  • dinmamma

Mmmm, jag läste den skönaste tråden idag, en blivande pappa hade köpt en plasmatv för 25 papp, pengar han och hans sambo egentligen hade fått för att köpa barnvagn, skötbord etc åt barnet som skulle komma inom några månader.

Sambon var skitnöjd med tv:n, men undrade hur man på bästa sätt skulle kunna dölja för den givmilda släktingen att de bränt alla pengar på plasma istället för barnprylar. Båda gick nämligen på sos, och hade nu 1000 kronor kvar att handla till bebisen.

Ja, folk är sköna.

• Mississell

De kan ju sno en kundvagn på ICA och lägga nån gammal filt i den så blir det en fin vagn. Lite dragigt kanske. Skötbord? Diskbänken funkar bra, det finns ju vatten alldeles bredvid.
    Har man en byrå kan man dra ut en låda och bädda till bebben där.
    Kläder behöver h*n ju inte ha, det är bara att vira in ungen i en filt eller nåt.
    Det kommer nog gå bra!

Just because you're paranoid, it doesn't mean they're not after you...
  • jtoao
    dinmamma skrev 2007-03-24 13:02:04 följande:
    Mmmm, jag läste den skönaste tråden idag, en blivande pappa hade köpt en plasmatv för 25 papp, pengar han och hans sambo egentligen hade fått för att köpa barnvagn, skötbord etc åt barnet som skulle komma inom några månader. Sambon var skitnöjd med tv:n, men undrade hur man på bästa sätt skulle kunna dölja för den givmilda släktingen att de bränt alla pengar på plasma istället för barnprylar. Båda gick nämligen på sos, och hade nu 1000 kronor kvar att handla till bebisen.Ja, folk är sköna.
    Jag vet!
    Dom säljer ungen med och köper en cool bil sen säger dom till släkten att "nannyn" är ute på promenad varje gång dom kommer förbi =)
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • WhiteTrash
    dinmamma skrev 2007-03-24 13:02:04 följande:
    Mmmm, jag läste den skönaste tråden idag, en blivande pappa hade köpt en plasmatv för 25 papp, pengar han och hans sambo egentligen hade fått för att köpa barnvagn, skötbord etc åt barnet som skulle komma inom några månader. Sambon var skitnöjd med tv:n, men undrade hur man på bästa sätt skulle kunna dölja för den givmilda släktingen att de bränt alla pengar på plasma istället för barnprylar. Båda gick nämligen på sos, och hade nu 1000 kronor kvar att handla till bebisen.Ja, folk är sköna.
    !!!!!!!!
    Hahaha, dagens pucko kanske?
  • KatastrofKatt
    jtoao skrev 2007-03-24 13:05:43 följande:
    dinmamma skrev 2007-03-24 13:02:04 följande: Mmmm, jag läste den skönaste tråden idag, en blivande pappa hade köpt en plasmatv för 25 papp, pengar han och hans sambo egentligen hade fått för att köpa barnvagn, skötbord etc åt barnet som skulle komma inom några månader. Sambon var skitnöjd med tv:n, men undrade hur man på bästa sätt skulle kunna dölja för den givmilda släktingen att de bränt alla pengar på plasma istället för barnprylar. Båda gick nämligen på sos, och hade nu 1000 kronor kvar att handla till bebisen.Ja, folk är sköna. Jag vet!Dom säljer ungen med och köper en cool bil sen säger dom till släkten att "nannyn" är ute på promenad varje gång dom kommer förbi =) Det är aldrig för sent att bli bättre...
    strålande!! att du var så klok.. vem kunde ha anat?
    stryk mig medhårs
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!