Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

Mmmm...*ler lyckligt* han verkar nästan tycka att jag är vackrare nu med magen som börjat växa å allt!

Man kan ju alltid säga att han gör sköna saker med den dära saken...det är ju inte lögn direkt!

OT - skulle vi vara OT??? Näääeee, sånt här diskuteras säkert under "sex&sånt" också!

• Fröken Sophia

Får man ha rosa kläder på sin killbebis?

NEJ - det är verkligen inte att rekommendera

Kanelflicka skrev 2007-04-18 10:48:56 följande:
    En klassisk Fl replik är:Får man ha ... (någon inredningsdetalj), till ex:Får man måla fondväggen rött?Får man köpa panelgardiner?Nej! Det är strängt förbjudet!!!!
  • Fröken Sophia

Kan trycka dem samtidigt som vi göra våra tröjor!

Dävvil skrev 2007-04-18 10:46:50 följande:
    Det e häftigt! Sant, så sant. Man kanske kunde trycka varningstexten på kallingarna istället.
  • Fröken Sophia

Missi - det har min med!!!!

men så länge den inte är liten så...kvittar det ju

• Fröken Sophia

dävvil - jag har ju 5 månader kvar av min bebisfabrik, har inte ens funderat på en 2:a!!! Men tröj- och kalsongfabrik - absolut!!

*tänker efter* ok men nånstans mittemellan då - lagom liksom

• Fröken Sophia

mississ - fast du har ju redan 2, så du ligger väl över snittet, för det är väl på 1,8?! *ler*

välkommen till fabriken!

• Fröken Sophia

ok, men alldeles egna som kommit ur din kropp som små aliens det var det jag menade

• Fröken Sophia

och förskolepedagog inte dagisfröken så det så!

*styrkeknull* faaan va bra -ska jag ta och dela ut i sämsta sexet-tråden förresten!!

• Fröken Sophia

*skickar över ett gäng med styjkekjullaj till katten* Bakifrån, blir det bra??

KatastrofKatt skrev 2007-04-22 10:16:02 följande:
    *vill ha massor med styjkeknullar*
  • Fröken Sophia

*skrattar*

Mmm...allt ännat blir väl lite svårt va?? Även om svansen borde vara ivägen? Säg mig - hur gör katter egentligen???

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!