Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

Nox: *asg* Precis vad jag brukar tänka...

• Fröken Sophia

Garageänkan: Oj tänkte inte på det..ska genast svara, går det bra med ens egen bröstmjölk??

Nox: Mmmm...man börjar ju undra?? Hur många här är utbildade läkare OCH kan ställa en diagnos på internet???

• Fröken Sophia

Garageänkan: Aha...jo men då förstår jag varför alla vänder sig hit med psykiska/relationsartade/fysiologiska och allmänt underliga problem...

Mitt eget största problem just nu är att alla kläder är för små, vilket, helt ärligt, inte direkt beror på att jag är gravid utan för att jag ätit för mycket...snälla kan någon skicka en länk till Atkins, eller Viktväktarna, eller vad f-n som helst! För det är väl helt ok att banta när man är gravid?

• Fröken Sophia

Nej vänta...säg det inte förresten...bröstmjölk vad det ju...

• Fröken Sophia

Nänta..den här är vanlig på "Planerar barn":

Har du känt på din livmodertapp idag???

????Känna på sin livmodertapp???? Är folk GALNA??

• Fröken Sophia

Rosalia: Gå genast till apoteket och köp CB - Lycka till gumman du är säkert gravid!

• Fröken Sophia

13 år emellan: Klart att sminket ska med, jag har t o m köpt barnvänlig mascara till mitt blivande barn, klart att det blir en flicka, vi körde ju bara missionären vid ÄL..

• Fröken Sophia

Garageänkan...tja när det fungerar lika bra med bröstmjölk så...eller vänta lite...inte gravid = inget barn = ingen bröstmjölk...tufft läge.

• Fröken Sophia

Garageänkan *asg*...nej jag vill ha en tråd "Snälla hjälp mig - jag vill ha sex med min man flera gånger om dagen - han har börjat tröttna"

• Fröken Sophia

Pussgurkis: "Sug av honom, spotta ut i en kopp, när han somnat tar du en spruta och inseminerar dig själv"

Tips från andra här på FL - så det måste fungera!

Lycka till!!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!