Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

jag med!!!
    Dävvil skrev 2007-04-24 10:47:59 följande:
    Jag trodde det var en "high five"-knapp
  • Fröken Sophia

Ja du är fet, usch att du ens vågar visa din feta häck ute???

Du borde skämmas.

Dävvil skrev 2007-04-24 12:28:15 följande:
    Jag är 2,80 lång, väger 45 kg, är jag fet? Min pojkvän sa att jag är fet. TILLÄGGSKOMMENTAR:Jag är gravid i vecka 2+1
  • Fröken Sophia

ja du borde veta att det räcker med en halv tomat och två ruccolablad, kanske ett basilikblad också om du sprang 1 mil i morse...*suckar djupt över okunskapen*

*smaskar vidare på min glass*

• Fröken Sophia

*räknar* 1,2,3,4,5....45 mil...du kan nog unna dig två kulor vanlig glass Dävvil

Dävvil skrev 2007-04-24 13:03:26 följande:
    sprang 2 mil imorse, 2 till på lunchrasten. Ska springa till bosses glass i eftermiddag, har de salladssorbet?
  • Fröken Sophia

nej jag tror nog att det är ok OM du joggar tillbaka också!!

Dävvil skrev 2007-04-24 13:50:16 följande:
    WOW, men det blir nog för mycket, tror du inte? *nervös så jag nästan svimmar*
  • Fröken Sophia

*asg*

ja min man tittar lite på vad jag skriver, frustar till och går därifrån...undrar vad han menar med det?!

Idag ska jag på placeringsrådgivning. Hur många vuxenpoäng får jag?

Pneu skrev 2007-04-24 23:11:11 följande:
    Haha, min stackars prövade sambo bara tittar på mig när jag försöker förklara vad den här tråden egentligen handlar om. "Öhh..." började han, men sen kom han på bättre tankar och bara gick, med en menande blick, men utan att avsluta meningen.
  • Fröken Sophia

Japp alla mina millioners millioners US-dollars ska placeras nu...näää skämt å sido, jag får lite pengar över på lönen var månad (som lyxhustru, fast med jobb är ju jag) så jag tänkte att jag skulle vara duktig och faktiskt spara lite aktivt nu!

• Fröken Sophia

medelst *imponerad*

Dävvil jag tror minsann att det bor en liten patentkonsult i dig!!

hur känner du inför ord som "föreliggande uppfinning", "varvid", "utföringsform" och "anordning"??

Men visst...spara pengar är väl alltid bra (fast de är till mig bara MIG *ser gollumaktig ut*)

Dävvil skrev 2007-04-25 12:41:49 följande:
    Sofia- Låter som en bra idé, jag har hört att barn kostar mycket pengar i form av bl a upplösande av diverse inredning medelst dräggel.
  • Fröken Sophia

*förfärad*

VA?? Har du ingen husa/barnflicka??

jtoao skrev 2007-04-25 12:44:07 följande:
    Ja det gör dom riktigt säkert!! Parketten blev aldrig sig själv igen i lägenheten.Och trasiga kläder och obotliga fläckar och MAT hur mycket mat som helst... lagar mat hela tiden nu ju!!
  • Fröken Sophia

*rekryterar genast Dävvil som min ving-man på kontoret*

P.S. Om ni vill kan ni gå in på vår hemsida awapatent.se och kolla på fiiiina bilder!! Jag sitter i Linköping och är biträdande patentkonsult.
    Dävvil skrev 2007-04-25 12:50:02 följande:
    Sofia- Hade jag kunnat få stånd, så ja då hade jag haft det nu. Vilka ord!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!