Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

äsch han frågade redan i juli förra året om jag ville skaffa barn med honom, men sen tog det några månader...precis när vi blivit sambo fick jag + på stickan så det var verkligen timing!

ok, så ni var KK fast "lite mer" i 3 år??

• Fröken Sophia

Pneu- mhm just det exillapplänningen *minns nu* jag VET vad du menar, jag och sambon bodde iofs bara 40 mil från varandra...men ändå.

Pneu skrev 2007-05-02 11:49:20 följande:
    Sofia - nej, vi var... jag vet inte vad vi var, men man kanske kan säga "mycket intresserade vänner bosatta långt ifrån varandra, med överbelastade telefon- och internetledningar samt sms-tumme" i typ 3 år. Det bästa med att flytta ihop var att man äntligen fick sova ;)
    [/citat]

Jag har nog alltid varit probarn, men inte alls så som med Ulf...när han frågade slängde jag p-pillerkartan dagen efter i princip!
    Dävvil skrev 2007-05-02 12:32:35 följande:
    [citat]
    Va mysigt!! Jag å min sambo var väldigt antibarn i största allmänhet, tills förra året, då det började bli lite trist när mensen kom, då förstod vi vad som hänt.
  • Fröken Sophia

Grattis Katten! Trodde att ett skulle dimpa ner efter ovan länk, men icke! (kanske kommer under dagen dådå...)

När dööööör den här tråden egentligen?!

• Fröken Sophia

För att alla TS:are förväntar sig att de som skriver inlägg alltid ska hålla med dem, alltid komma med uppmuntrande kommentarer och aldrig någonsin vara OT.

Momsie skrev 2007-05-03 11:57:06 följande:
    Haha, ja det känns faktiskt som om de flesta FL-are inte vet det ; )Tykcer det är ovanligt svårt ATT tycka ngt här, för de flesta skriver bara "det tror jag inte på och jag gör som jag vill!"Men varför frågar man då? ; )
  • Fröken Sophia

*viskar*

ohh nej säg absolut inte vad du tycker...då blir det en regnbåga i inboxen!

Man ska INTE tala EMOT TS, fatta det!!!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 12:58:38 följande:
    Jaså, fler som tycker som mig... Det mesta verkar vara väldigt känsligt här på FL och försöker därför att inte säga min mening för mycket för då kommer de färgglada mailen verkar det som.
  • Fröken Sophia

Jag skriver också egna inlägg men är mycket liberal vad det gäller påhopp, OT och att inte hålla med TS! Som en liten frizon eller nåt...

• Fröken Sophia

"A använder du!

röd hand= high-five

Och Dävvil är fan en av de roligaste personer jag har stött på någonsin, i klass med Etanåååålisen!!!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 14:06:32 följande:
    Vet inte hur man citerar! inlägg 5938!
  • Fröken Sophia

mmmm jag med!

Dävvil skrev 2007-05-03 14:42:30 följande:
    *rooodnar*Gillar KatKat trots hatet.
  • Fröken Sophia

det är bara för att vi är bästisar

KatKatten bidrar hon med...när hon inte jobbar, vilket jag och Dävvil oftast undviker!!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 14:45:31 följande:
    Man kanske skulle starta en omröstningstråd där vi nominerar den roligaste på fl, istället för den snyggaste osv. Du vinner Dävvil. Eller egentligen så är det interaktionen mellan sofia o dävvil som ofta är vansinnigt rolig!
  • Fröken Sophia

*startar en ny lista för klubben för inbördes beundran*

Dävvil
    Sofia
    Skitunge79
    KatKatt

• Fröken Sophia

tror att de flesta som vågar sig på inlägg i den här tråden är roliga, eller åtminstone har någon slags humor...annars går det ju bara inte...

FL är nog det mest beroendeframkallande jag NÅGONSIN stött på...*suckar*

• Fröken Sophia

xcuse me men vad är avatar?? *känner mig dum*

• Fröken Sophia

*drar katten i svansen* HÅRT!

nä nu får du ta dig samman!

• Fröken Sophia

åhh..hjälp ja...jag ska debitera tid mot kund, men får hela tiden göra avdrag för den tid jag sitter här

*skäms*

fast nu sitter jag med en översättning så jag får väl ta gratis straffarbete i helgen eller nåt!

Skitunge79 skrev 2007-05-03 14:57:05 följande:
    Jepp, skitjobbigt. Siter o kollar mig runt omkring över saker som behöver min uppmärksamhet omedelbart egentligen men sitter dock som klistrad på FL. Man kan ju missa något!!! Brukar ofta somna med lite ångest över att jag inte fick något vettigt gjort idag heller... Denna veckan har jag varit sjuk med o det har ju inte varit så bra för mitt fl beroende..
  • Fröken Sophia

försöker allt vad jag kan, men det går bara inte...

tror att det finns en sida på nätet för de som är internetberoende...

Skitunge79 skrev 2007-05-03 15:03:50 följande:
    Sofia - Usch, skärp dig!
  • Fröken Sophia

ÄNTLIGEN!! Har fått hångla med min man för första gången på en vecka!

*bjuder på tårta*

• Fröken Sophia

åhh middag *får något drömskt i blicken*

min superpappa till sambo kommer hem från 1 vecka i USA, plockar ur väskan, tar en dusch, byter om till träningskläder och åker med sin son på fotbollsträning...

ska nog ta en tallrik lättfil jordgubb med start russin i! sååå gott. synd bara att min mage inte tål laktos så vidare värst bra...

• Fröken Sophia

*tar tacksamt emot*

Gu' så gott! *mumsar*

Nja, sonen hade nog helst sluppit om vi säger som så...

Japp, det är nog vanligare än man tror, själv klarar jag väl lite mjölkprodukter, men jag tror att det har blivit sämre i och med graviditeten...ingen risk att jag blir förstoppad i vart fall....

Nu ringde faktiskt sambon och frågade om de skulle köpa hamburgare från Max med sig hem. JAAAA tack!

• Fröken Sophia

Vi har ett BK, smiter in där på lunchen ibland ligger ca 5 minuter från kontoret.

Vet att jag har det lite lyxigt...och har världens förutsättningar att bli precis hur tjock som helst...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!