• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Miafia33

eisa: hahah ja alla är så lyckliga så

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 01:08:10 följande:
    "Hur ofta har ni sex?""Varje dag, helst mer dregel dregel""varje dag jag ääääälskar honom!!""Varje dag såklart, vi njuter av varandras närvaro!"Alla är überkkåta.
    Varje dag, nej varje timme, annars är man ju konstig
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Miafia33 skrev 2007-02-01 01:08:46 följande:
    Jag har kommit på min man med att sitta och porrsurfaär detta otrohet?VA, självklart, lämna honom*nu börjar jag bli trött*
    Precis, lämna honom om han porrsurfar liksom
  • Bekali

Jag har tappat bort mina favorit örhängen... kan nån se vart jag tappat dem eller förlagt dem.....

svar: jag ser dina örhängen du har tappat dem ute i en buske, jag kan se att det är nära en busshållsplats så ut o leta där vettja =))

(så lyckades dem få den personen o få lite motion *asg*)

• Miafia33

den här då:

är din man den snyggaste du vet?

och alla svarar, jaaa han är den vackraste för mig

• eisa

snälla hjälp var ligger mitt halsband???

det finns ju många sierskor på fl...

• Miafia33

eller om du börjar med att ställa dig utanför husdörren, sen springer du tre varv åt höger och när du har räknat till 50, där ligger ditt borttappade örhänge

• Göteborgsbruden
    Miafia33 skrev 2007-02-01 01:08:46 följande:
    Jag har kommit på min man med att sitta och porrsurfaär detta otrohet?VA, självklart, lämna honom*nu börjar jag bli trött*
    Såna frågor finns det många av. "är han otrogen?" så rabblar dem upp massa grejer han gör o hur han smyger iväg när han pratar i telefon osv osv.. o så säger alla, ja han är otrorgen, lämna honom.. kanske inte ska dra förhastade slutsater

inte fan är man otrogen om man porrsurfar, då är jag ortrogen ibland jag me

Lr: min man onanerar, gifta men borde få stryck om det onanerar.(riktigt inlägg)
    Screw you guys, I'm going home
  • Miafia33

Min man kasar omkring på rumpan, är det farligt eller är det normalt för hans utveckling

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!