• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

när är man för gammal för att skffa barn, tycker ni?

• eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 01:25:59 följande:
    när är man för gammal för att skffa barn, tycker ni?
    Äldre än 19 ska man inte vara för då blir barnen mobbade i skolan pga mossiga föräldrar.
  • Bekali

haha mmm stackars kråkan då... bli jämförd med en fl-medlem... som dessutom stavar illa...

• Göteborgsbruden
    jengus skrev 2007-02-01 01:24:20 följande:
    Jo de e två veckor kvar men jag tänkte bara för att vara på den säkra sidan,lixom.ska inte adoptera bort den min mamma som e 87 ska ta hand om den i så fall! ***Jocke mitt liv,mitt allt.***
    vilken ypperligt bra ide, good for you
    Bekali skrev 2007-02-01 01:24:15 följande:
    sen är det ju detta då... är de fler än jag som tycker att det är irriterande när folk stavar som kråkor...?!
    Herregud detta är internet då är det väl skitsamma hur man stavar, bara man förstår vad peronen menar.  Dem verkar  ogilla förkortningar oxå, lööööjligt!!
    Screw you guys, I'm going home
  • jengus

Princess de heter inte snoppar de heter penis

***Jocke mitt liv,mitt allt.***
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 01:25:45 följande:
    Bekali skrev 2007-02-01 01:24:15 följande: sen är det ju detta då... är de fler än jag som tycker att det är irriterande när folk stavar som kråkor...?! Och varför ger du dig på kråkor?? Min morfar hade en kråka när jag var liten och jag älskade den! Jag tycker det är respektlöst av dig att ge dig på kråkor såhär
    Håller med dej Eisa, fan vad folk är okänsliga här på Fl
  • Bekali

näää är man äldre än 19 då man skaffar barn så kanske kompisarna kallar barnets mamma för mormor eller nåt och dessutom hinner man bli så gammal att man inte orkar med i sitt barns tempo då den blivit tonåring =)

• eisa
    jengus skrev 2007-02-01 01:27:36 följande:
    Princess de heter inte snoppar de heter penis ***Jocke mitt liv,mitt allt.***
    har du någon källa på det???
  • Göteborgsbruden
    jengus skrev 2007-02-01 01:27:36 följande:
    Princess de heter inte snoppar de heter penis ***Jocke mitt liv,mitt allt.***
    jamen uräkta meeeej då.

hehe
  • eisa
    Ni är så jävla respektlösa nu lämnar jag FL!!! *avreggar mig*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!