• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden

Kan man bli gravid med p-piller,mini-piller. p-stav osv osv..Jag äter(nån av dessa) o har massa symptom, är jag gravid??Ingen mens o ömmande bröst t ex

Biverkningen av p-medel kan ju var, ingen mens o ömmande bröst

Det är inte biverkningar! Nån annan?!

Hallå, lyssna inte då o ta ett test?!

Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:43:37 följande:
    Kan man bli gravid med p-piller,mini-piller. p-stav osv osv..Jag äter(nån av dessa) o har massa symptom, är jag gravid??Ingen mens o ömmande bröst t exBiverkningen av p-medel kan ju var, ingen mens o ömmande bröstDet är inte biverkningar! Nån annan?!Hallå, lyssna inte då o ta ett test?! Screw you guys, I'm going home
    Precis, hahaha!
  • Göteborgsbruden

En annan rolig fråga är när tjejer undrar när man har störst chans att bli gravid.. Hallå var var du under sexuallundervisningen i skolan??

• Bekali

haha sicken rolig tråd... (jag dör av skratt)

"vad ska jag göra, min man kallade mej för slyna, borde jag lämna honom då?"

"om man har verktygslåda under sängen är de större chans att det blir en pojke då?!"
    eller kan man satsa på någon speciell dag under ägglossningen...."

""när kan jag tidigast testa mej, jag ska ha min mens nästa vecka tror ni det är tidigt att testa sig NU? jag orkar verkligen inte vänta...."

""Vad ska jag göra min unge snubbla på mattkanten och nu rinner det blod från öronen, borde jag åka in till akuten med han då?"

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 00:48:29 följande:
    haha sicken rolig tråd... (jag dör av skratt)"vad ska jag göra, min man kallade mej för slyna, borde jag lämna honom då?""om man har verktygslåda under sängen är de större chans att det blir en pojke då?!"eller kan man satsa på någon speciell dag under ägglossningen...."""när kan jag tidigast testa mej, jag ska ha min mens nästa vecka tror ni det är tidigt att testa sig NU? jag orkar verkligen inte vänta...."""Vad ska jag göra min unge snubbla på mattkanten och nu rinner det blod från öronen, borde jag åka in till akuten med han då?"
    hehe Bra exempel!

Lr: Jag ska ha min mens om 2 veckor o känner lite molande värk i magen o så, kan jag va gravid? Hmm inte Äl då?!
  • Bekali

hah jag kom på en till som jag läste för ett tag sen....

"anonym - Jag undrar hur ni karlar gillar att bli avsugna på bara ollonet eller liksom hela inne i munnen och är det skönast för er om ni får komma i munnen med?"

Hmmm... det kan inte måhända att alla ÄVEN karlar gillar lite olika?!

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 00:58:16 följande:
    hah jag kom på en till som jag läste för ett tag sen...."anonym - Jag undrar hur ni karlar gillar att bli avsugna på bara ollonet eller liksom hela inne i munnen och är det skönast för er om ni får komma i munnen med?"Hmmm... det kan inte måhända att alla ÄVEN karlar gillar lite olika?!
    Precis, lr så kan man ju fråga den man är ihop med om hur han vill ha det.lr?
  • Bekali

haha... ja precis....

annars kan man ju vänta sig "dumma svar på fl" som typ... nej jag gillar o knulla öron och mysigast är att komma i näsan... *bläää*

*fnitter*

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 01:02:22 följande:
    haha... ja precis.... annars kan man ju vänta sig "dumma svar på fl" som typ... nej jag gillar o knulla öron och mysigast är att komma i näsan... *bläää**fnitter*
    Hahaha skrattar ihjäl mej!
  • MINI25

"Blöder näsblod, tror ni jag är gravid?"

Var faktiskt en helt uppriktig fråga av någon desperat 18-åring (antar jag) som jag svarade på.

Annars är ju

"Hur hade ni sex för att få en flicka?" Otroligt intressant läsning....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!