• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • pluttmaja

jag har bim om en vecka är det för tidigt att testa redan ikväll??

• Zaria

"Men hallå TS hittar bara på, sånt händer inte på riktigt liksom, TROLLVARNING"

• eisa

- Mitt foster har DS, jag har bestämt mig för abort och mår jättedåligt, hjälp!
    - Hur kan du????? ALLT LIV ÄR HELIGT!!! Fy fan vad du är elak mot ditt barn, vem är du att säga att han inte kommer få en bra liv? VA? VA?

• eisa
    Zaria skrev 2007-01-31 21:32:01 följande:
    "Men hallå TS hittar bara på, sånt händer inte på riktigt liksom, TROLLVARNING"
  • Linda1976

Huuuur kan man lägga ner flera 1000 på nya barnkläder och dyr UJ-vagn?? Och burkmat och Libero?? Herreguuuud, jag är en mycker bättre mamma som köper kläder på Myrorna, använder enbart sjal och ger barnet egenproducerad barnmat, med morötter från eget grönsaksland.

typ.

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • eisa

Ni som använde lustgas, hur var det?

• pluttmaja

frineur: ja den e den mest klassiska!! hur sjutton skajag kunna veta vad du har i din mage??

• Zaria

På familjerättsforumet

"Pappan vägrar träffa sitt barn, vad ska jag göra"

SVAR: "Typiskt er egoistiska mammor att undanhålla pappan, pappor diskrimmineras"

• Nyfiken gul

jag fick barn för 3 timmar sedan - hur går jag ner i vikt?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!