• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Vildkaprifol

Hej, har inte kunnat skriva för Nora har varit ledsen och A har jobbat över. har haft händerna fulla. Nu har A kommit hem och jag kan få lite egentid framför datorn.

Glass: Trist att du är dålig!! Har dock full förståelse för att du inte vill åka iväg då.

Nyfiken: Nej, då kan jag inte ta mig till dig, tyvär.. Har pratat med Anne81 och hon hade tänkt komma men hon är förkyld sedan i går.

• Vildkaprifol

Jag har sett fram mot att ses och att pyssla jätte mycket!! (Menar inte att ge dig dåligt samvete Glass, det var jätte snällt att du erbjöd dig att hämta oss fast att det blir en omväg för dig. Sjukdom rår man inte över). Och jag har bakat kakor för att ta med.. Tråkigt men det blir för mycket meck om jag ska åka kommunalt, Nyfiken. Hoppas att jag kan följa med nästa gång.

Och hoppas att du kryar på dig, Glass.

• Örnen76

Glass - krya på dig
    Vildkaprifol - jag förstår att det är för bökigt att åka kommunalt med bebis och pysselgrejer.

Vi satsar på nästa träff i stället

• tatoo rosen

Hej!!!
    Nyfiken Örn bjöd in mig hit, jag har precis börjat göra kort och tycker det är jätteskoj! jag hänger gärna på någon träff snart där jag kan hitta nya ideer och få lite tips från er proffs

• mojmojmoj

Kul att se dej tatoo rosen. Var ett tag sen jag såg dej......
    ...men du sitter väl hemma och gör kort då

Inget pyssel alls idag ser jag......trist.

• Örnen76

mojje - jodå, det blir pyssel Lovis kommer hit

• mojmojmoj
    Nyfiken: aha.....hoppas ni får en mysig dag då!!
  • Örnen76
    mojmojmoj skrev 2007-02-08 10:47:36 följande:
    Nyfiken: aha.....hoppas ni får en mysig dag då!!
    tack
  • Glass

Kan vi inte planera nästa veckas pyssel redan nu, så att det blir av? Denna gången tänker jag må bra, bara så att ni vet det

• Örnen76

Glass - låter som en bra idé. Hoppas du mår bättre nu

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg