• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Örnen76

Glass - vilka lamineringsbehov då?

• mojmojmoj
    Glass: lamineringsmaskinen är efter en våldsam slakt, nu åter i bruk

Glass och gbg: Tack för en jättetrevlig dag.......med mumsmumsigt fika
  • gbg30plus

mojen och glassen: Tack för en trevlig dag och tack för lån av prylar!! När jag skulle köpa stämpeldyna på den där butiken jag hela tiden glömmer namnet på (format?) så var det stängt pga rån! Stackars dem! Och stackars mig som inte fick nån dyna; det var slut på Panduros och Åhlens. Får åka till format (?) på lördag och shoppa.

• Glass

Nyfiken, du skulle bara veta vilka behov man kan skapa när man ser en pryl som man inte äger

Mojmoj, vad skönt, jag hade grymt dåligt samvete över att den fastnade
    Fikan var god och jag antar att du njöt av ditt...te

• Shalita

Rån på Format?! Usch, stackarna. Finns det verkligen så mycket pengar i en liten affär att det är lönt?

• Nannalie

Hej jag bor en bit utanför göteborg och jag gör kort typ grattis kort. jag och en kompis säljer även till lite butiker m.m

vill ni se har jag lagt in en bild på korten jag gjorde i natt i mitt fotoalbum på min sida.

• Örnen76
    Nannalie skrev 2007-02-16 21:48:37 följande:
    Hej jag bor en bit utanför göteborg och jag gör kort typ grattis kort. jag och en kompis säljer även till lite butiker m.mvill ni se har jag lagt in en bild på korten jag gjorde i natt i mitt fotoalbum på min sida.
    Åh! Vad duktig du är
  • Nannalie
    Så berätta ni är alltså ett gäng som brukar träffas och pyssla lr? ska ni på mässan nu i mars i gbg?
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg