• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Örnen76

Seedorfs - kul att du har hittat hit Vi brukar mest stämpla/stansa på våra träffar. Självklart är du välkommen!

• Örnen76
    mojmojmoj skrev 2007-02-21 10:05:59 följande:
    Åxå på väg på mässan(barnfritt) under lördagen...Vi kan väl knata runt tilsammans om det är nån som är intresserad. Tråkigt att gå alldes ensammen!
    Jag vill gärna ha sällskap Ska också vara barnfri.
  • Carolina1979
    Hej tjejer!

Dunderförkyld och knappt någon röst - det är jag det *sucka* Lagom kul att inte kunna prata när man ska ringa till folk (vårdcentraler) och de bara säger "va" hela tiden...
    Var iaf på vårdcentralen igår och kommer fortsätta jobba 25% fram till April, innan det är dags för nytt läkarbesök - sköönt så man gradvis kan vänja kroppen vid jobb igen.

Var hos BM imorse, fick lyssna på hjärtljuden - 153 slag i minuten, sååå häftigt
    Sen att det tog en evighet både dit och hem - det är ju en helt annan historia

Vad kul att se dig här i tråden Seedorfs! Hoppas du kommer med på våra träffar

Ang mässan så hade jag också tänkt att komma iväg dit, men vilken dag o så vet jag inte ännu...

Kram på Er
    ~Har en böna i magen, BF 4 Augusti 2007~
  • Vildkaprifol

Pyssellista vecka 9:

Måndag:
    mojmojmoj och sonja

Tisdag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)

Onsdag:
    Glass

Torsdag:
    NyfikenÖrn & Gustav

Fredag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass

• Glass

Tack Nyfiken för instoppandet i listan

Välkommen öh.. see.. öh ja välkommen

Ska väl också på mässan och har gärna sällskap. (Om vi inte "måste" till svärmor på lördagen...)

Jag har sladdat med bilen i snön idag. Läskigt, läskigt, men härligt härligt

• Örnen76

Glass -
    här har du en till bilsladdare. J-la modd!! Var ju på jobbet på planeringssamtal. När jag väl kom fran upptäckte jag att jag hade glömt att ta med korten som jag hade gjort och skulle sälja. Då var det bara att humla  ******** och satsa på att komma i håg korten nästa gång man kommer dit på besök...

• Smurfens Mamma

Hej igen!!

det är smygisen som skriver Flört 

Vars ska ni ha träffen nästa vecka?! Har ju bil men inget körkort Förvånad så jag kommer ju inte så långt med barn, pysselsaker och mig själv   Har ju dock inte så mkt att utbyta vad gäller stämplar... inga QK Ledsen Har dock önskat mig det i 30 års present Räcka ut tungan!! Men det vore kul att träffa andra pysslare och utbyta ideér mm...

Tänkte oxå lägga fram här om det låter som en idé att ni får gärna komma hit snart om ni vill, läste att ni har haft otur med nya pyssel kompisar... och då vet ni ju var jag bor... och en invit av en nykomling som inte har så mkt att dela med sig av mer än sitt hem, humor, skrivare Skrattande glad liten pojk smurf och har ett  stooort köksbord, rum fullt av leksaker... tja goa soffor att pausa i o jag kan fixa en ca 40 kanel bullar om det smakar Glad

det var bara det  Skrattande
    Nu ska det ätas middag
    Tjing

älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • mojmojmoj

Ja, vart blir det nästa vecka...3 bäbisar och fyra vuxna är lite i överkant för vad jag kan klämma in här.

Klart smygisen att vi gärna kommer hem till dej. Alla med stoora köksbord är toppen!!!......och bullar är ju gott
    Vart bor du förresten?? ..kan ju vara bra att veta..........
    Välkommen förresten......

Liten Mojje med liten Sonja
  • Örnen76

Seedorf -
    vi brukar vara hos mig (de gånger jag är med ) eftersom jag har bra med plats för pyssel + en del "underhållingsprylar" för bebbarna. Sedan har jag väääligt mycket stämplar att det är svårt för mig att få med allt när jag ska vara någon annanstans.
    Men det låter trevligt att hälsa på hos dig

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg