Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Seedorfs - kul att du har hittat hit Vi brukar mest stämpla/stansa på våra träffar. Självklart är du välkommen!
Kanon Nyfiken!!
Pyssellista vecka 9:
Måndag:
mojmojmoj och sonja
Tisdag:
NyfikenÖrn & Gustav
Glass
mojmojmoj och sonja
Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
Onsdag:
Glass
Torsdag:
NyfikenÖrn & Gustav
Fredag:
NyfikenÖrn & Gustav
Glass
Tack Nyfiken för instoppandet i listan
Välkommen öh.. see.. öh ja välkommen
Ska väl också på mässan och har gärna sällskap. (Om vi inte "måste" till svärmor på lördagen...)
Jag har sladdat med bilen i snön idag. Läskigt, läskigt, men härligt härligt
Glass -
här har du en till bilsladdare. J-la modd!! Var ju på jobbet på planeringssamtal. När jag väl kom fran upptäckte jag att jag hade glömt att ta med korten som jag hade gjort och skulle sälja. Då var det bara att humla ********
och satsa på att komma i håg korten nästa gång man kommer dit på besök...
Hej igen!!
det är smygisen som skriver
Vars ska ni ha träffen nästa vecka?! Har ju bil men inget körkort så jag kommer ju inte så långt med barn, pysselsaker och mig själv
Har ju dock inte så mkt att utbyta vad gäller stämplar... inga QK
Har dock önskat mig det i 30 års present
!! Men det vore kul att träffa andra pysslare och utbyta ideér mm...
Tänkte oxå lägga fram här om det låter som en idé att ni får gärna komma hit snart om ni vill, läste att ni har haft otur med nya pyssel kompisar... och då vet ni ju var jag bor... och en invit av en nykomling som inte har så mkt att dela med sig av mer än sitt hem, humor, skrivare glad liten pojk smurf och har ett stooort köksbord, rum fullt av leksaker... tja goa soffor att pausa i o jag kan fixa en ca 40 kanel bullar om det smakar
det var bara det
Nu ska det ätas middag
Tjing
Ja, vart blir det nästa vecka...3 bäbisar och fyra vuxna är lite i överkant för vad jag kan klämma in här.
Klart smygisen att vi gärna kommer hem till dej. Alla med stoora köksbord är toppen!!!......och bullar är ju gott
Vart bor du förresten?? ..kan ju vara bra att veta..........
Välkommen förresten......
Seedorf -
vi brukar vara hos mig (de gånger jag är med ) eftersom jag har bra med plats för pyssel + en del "underhållingsprylar" för bebbarna. Sedan har jag väääligt mycket stämplar att det är svårt för mig att få med allt när jag ska vara någon annanstans.
Men det låter trevligt att hälsa på hos dig