Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Jag vill ju gärna vara med men jag får flörta lite med sambon på fredag då...sätter en parentes om mig.
Tisdag
Seedorfs + Wilhelm
Maggi (vi kan vara hos mig)
Onsdag
Seedorfs + Wilhelm
Glass (En stund kanske, måste plugga)
NyfikenÖrn & Gustav
TattoRosen+Moa
Torsdag
Seedorfs + Wilhelm
NyfikenÖrn & Gustav
TattooRosen+Moa
Fredag
Seedorfs + Wilhelm
Glass
NyfikenÖrn & Gustav
Carolina1979 (vi kan gärna vara här)
Maggi (vi kan vara hos mig också)
Vildkaprifol + N
(tatoo rosen)
Vi resoneerade som så att C har varit med oss länge men inte kunnat pyssla på ett tag på grund av flytten. Seedorf har bara varit med en gång och Maggi avbokar ofta.
Skriver under igen på det Vildkaprifol skriver.
Nu får nu sluta skriva, jag försöker ju plugga också!
Aha, då är det kanske löt. Då blir det kanske på onsdag istället och då har vi inte de problemen. Eller jo det kanske vi har, men det rör ine mig då. Jag kommer troligen inte att åka dit bara för en stund, eftersom jag ska plugga den dagen.
Så.....vad hittade då jag på den underbara mässan....
10 stämplar hos Format...tyvärr var det tre av dem jag ville ha, som var slut...men men...fick ändå ihop 10.
Massa brads.
Penna, pensel...
Torrchalks!!
Lite mönstrade och enfärgade papper...
Fyra stämplar från pysselmyran..... (undrar just om vi köpt samma, Glass??)
Å chipboards!!
Mycket nöjd, och kunde stolt visa upp mina inköp för min måttligt intresserade sambo!
Tisdag
Seedorfs + Wilhelm
Onsdag
Seedorfs + Wilhelm
Glass (En stund kanske, måste plugga)
NyfikenÖrn & Gustav
TattoRosen+Moa
mojmojmoj + sonja
Torsdag
Seedorfs + Wilhelm
NyfikenÖrn & Gustav
TattooRosen+Moa
Fredag
Seedorfs + Wilhelm
Glass
NyfikenÖrn & Gustav
Carolina1979 (vi kan gärna vara här)
Maggi (vi kan vara hos mig också)
Vildkaprifol + N
(tatoo rosen)
moj fick inte med hela listan..
Jaha jag tänkte att eftersom Vildkaprifol inte har bil så är seedorf närmast och jag åker förbi Carolina men mig spelar det inte så stor roll, missade det tidigare förslaget. japp då får jag kortare bit att åka =)
Jag vet att jag är velig.... men jobbet och mer pengar i kassan går faktiskt före allt annat!
Jag har ett förslag att de som vill kommer till mig på onsdag och så kan vi ha fredagspyssel hos carolina eller seedorf.
Är detta ett bra förslag!?
Moje,
Jag köpte en döskalle från dem och kanske en kyckling, men det var kanske inte där nu när jag tänker efter.... Hm... Hur kan ni komma ihåg sånt där?