• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • islandgirl

o så vaknade han då efter 30 min. Han brukar sova 1-1,5 timme. nåja. ha det så gott

• mexisis
    islandgirl skrev 2007-04-17 10:36:08 följande:
    o så vaknade han då efter 30 min. Han brukar sova 1-1,5 timme. nåja. ha det så gott
    ååh vad glad jag är att det är över för vår del, iaf för ett tag, det var ju huuur jobbigt som helst, men som sagt, det går över hur tufft det än känns just nu
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Bibob

ÅÅhh jag blir tokig av att jag inte får bort dem sista kilona!!!!
    Går två tim varje dag plus äter bra , dessutom tränar jag ett par ggr i veckan
    Men iofs gick jag upp nästan 30kg under graviditetenFörvånad..

Någon som vet en bra diet el liknande???

mexisis skrev 2007-04-17 09:32:00 följande:
    yes, mina kilon vägrar försvinna mina jeans ligger fortfarande oanvända i garderoben, det suger. är ute och går minst 2-3 timmar per dag och äter rätt ok, bortsett från att jag ofta inte får i mig nån frukost. men ingenting händer....

Skönt att det är fler=)
  • TheCoopers

Bibob :

Har många kompisar som gått ner mycket med Cambridge kuren - den är dock lite extrem -
    annars Gi ?

Mark Levengood 4 President
  • Bibob
    FamiljenCooper

Har kört GI ett tag men man kan ju inte undvika kolhydrater all evighet heller, behöver ju det när  man tränar har även provat VV..
    Har hört talas om Cambridge , ska läsa lite om det på nätet..
    Sebastian världens bästa unge!!
  • Mirremama

Jag tror inte att jag skulle klara av Cambridgekuren, eller nån annan pulverdiet för den delen, och dessutom ska man nog inte använda sig av den så länge man ammar. För mig är nog det enda att lägga om kosten, börjar nästan tro att jag är sockerberoende. Därför tänker jag att GI kan vara en bra kost för mig eftersom man där rensar bort onödiga kolhydrater. Utan att vara för extrem, som i t.ex. Atkins. Har börjat så smått nu med att byta bröd till GI bröd, byta pasta och ris till fullkornsprodukter, och äter ingen potatis för tillfället. Och förstås försöker jag undvika allt vad godis heter... men det är svårt Generad

Stolt mamma till Albin, född 7.11.2006
  • Skotta

Mina kilo är borta plus lite till, jag är överlycklig med det och har till och med köpt mig ett par jeans i en storlek mindre än vanligt. Jag har inte gjort mycket mer än att sköta barn, hem och hästar, sen äter jag det jag vill och ofta blir det onödigt mycket godis men jag jobbar på att minska godisätande nu.

• tjugofem

endast vatten på morgonen sen en långprommenad. detta brukar funka. och frukosten smakar bättre när man har gått innan.
    jag har också några kilo kvar, men har ätit som tusan sista veckan, vet inte vad som flugit i mig. ser pizza med vitlökssås framför mig hela tiden....

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!