• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-21 21:53:08 följande:
    Mexisis :Pipmuggar är jättebra :)Jag vet det är skitsvårt att hitta på nätet --- men den finns på Babyland - vi köpte vår på Babyland i Bromma/Stockholm . Så de lär finnas på de flesta Babyland antar jag
    hmmm.... vi har inget babyland i den här skithålan
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers

Mexisis :

Hmpfffffffff .... ska kolla runt lite se om jag hittar den någon annanstans .. Fisher-Prices´hemsida är förövrigt helt värdelös ....

Mark Levengood 4 President
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-21 21:56:37 följande:
    Mexisis :Hmpfffffffff .... ska kolla runt lite se om jag hittar den någon annanstans .. Fisher-Prices´hemsida är förövrigt helt värdelös ....
    ja helt otroligt värdelös

kom precis på en smårolig sak angående fisher price. när devin var nyfödd var min mamma med i en tävling där man kunde vinna fisher price prylar. första pris var deras värsta babysitter med alla ljud och gunglägen mm. andra pris var en mindre avancerad sitter och tredje pris var en docka med barnvagn och ett ombyte kläder. självklart vann hon 3:e priset, barnvagnen. ska bli kul sen när han börjar gå och kommer och drar omkring med den hihi. han får väl dra omkring sina bilar i den om han inte gillar dockor
  • Criffegirl

Hejsan mammor....

Idag har vi varit på dopkaffe utan tillhörande dop Fundersam Stackars kusin Oscar, han fick spysjukan på förmiddagen så de fick ställa in själva dopet i kyrkan....de hade ju såklart redan köpt 3 smörgåstårtor så de bjöd de som ville/vågade på kaffe iaf.
    Det var trevligt men många valde ju att stanna hemma tyvärr...

Förresten....vi hade vagnen med oss så Pontus kunde sitta i den under kaffet....och det var precis vad han gjorde oxå HAN SATT SJÄLV!!!! Det är nog lite lättare i vagnen eftersom det finns lite kanter att hålla sig i och ett ryggstöd som "tar emot" om man skulle ramla bakåt. Men han satt utan att luta sig mot ganska långa stunder

Nu dröjer det inte...snart kan man sätta ifrån sig gullet vart som helst när man behöver båda armarna till annat

Mexisis: Vilken skithåla bor du i då?? *skrattar*

• TheCoopers

Mexisis :

Ahh men va gulligt :) en barnvagn ... han kommer med all säkerhet gilla den :) Killar gillar ju också dockor ..eller som du säger dra runt bilarna i den Skrattande

Vi har upptäckt ( till min fasa ;) att Adele gillar fotboll som pappa .... hon brukar inte ens kolla åt tvns håll men OM det är fotboll blir hon helt förstelnad ...ligger och sparkar lite och skrattar ..
    Hjärntvättad ???

• mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-21 22:15:33 följande:
    Mexisis :Ahh men va gulligt :) en barnvagn ... han kommer med all säkerhet gilla den :) Killar gillar ju också dockor ..eller som du säger dra runt bilarna i den Vi har upptäckt ( till min fasa ;) att Adele gillar fotboll som pappa .... hon brukar inte ens kolla åt tvns håll men OM det är fotboll blir hon helt förstelnad ...ligger och sparkar lite och skrattar ..Hjärntvättad ???
    hihi kul , devin gillar travet på lördagarna, hästar som springer runt runt. han blir väl en gambler som sin far kanske
  • TheCoopers

Criffegirl :

Åhhh är lite smått avundsjuk ... Min tjej ramlar ju framåt ... tungt huvud *L* ...men det kommer säkert snart ändå ..

• mexisis

eller så gillar han bara hästar helt enkelt... hästar och dockor hmm.... vart tog rock´n´rollen vägen hihi, och döskallarna?

• Criffegirl
    TheCoopers skrev 2007-04-21 22:17:35 följande:
    Criffegirl :Åhhh är lite smått avundsjuk ... Min tjej ramlar ju framåt ... tungt huvud *L* ...men det kommer säkert snart ändå ..
    Det har Pontus oxå gjort hela tiden...men inte idag i vagnen...det kommer nog så sakteliga
  • TheCoopers

Mexisis :

hahha å en gambler ... som min pappa och brorsan ... Pappa har tippat sedan urminnes tider ... å inte vinner han ngt mycket heller :)

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!