• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • tjorvisen

Hmm, jag har ju glömt meddela men jag har bytt signatur om ni undrar Bara så ni inte funderar vem 17 det är som skriver som Klunsan haha Skrattande

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Pillis 72

Fam.Cooper: Hanna sover ca. 45-60 minuter x 4 på dagarna. Somnar gör hon runt 20 och sover till 02, ammas, sover till 06.

• TheSunset
    Pillis 72 skrev 2007-02-23 12:22:09 följande:
    TheSunset: Ja visst e´hon stor. Ordentligt med babyhull och goa valkar...såååå söööt. Jag måste ha dunder-mjölk, hon äter var 3:e timme på dagen och endast en gång på natten...
    hihi..men det e så sött med runda bebisar...

Preggi: Det texten va inte nådig...haha..
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • TheCoopers

Phillis 72 : ok Skrattande min dotter sover också runt 60min - 90min x 4 under dagen somnar runt 20 sover till runt 05 eller 07 äter och somnar om till 08.30 -09.30

Mark Levengood 4 President
  • dyckan

pillis72> jätte fin... Tack för psalmen...

• TheSunset
    TheCoopers skrev 2007-02-23 12:30:24 följande:
    Hur mycket sover era bebisar på dagarna / nätterna ?? Mark Levengood 4 President
    julia vaknar vid 08.00-09.00 då hon har sovit hela natten från 22.00-23.00... Sen somnar hon igen när hon ätit lite mat och fått kläder så sver hon till 11.00. Sen e hon vaken till 13.00 då det e dax att gå ut och åka vagn för att hämta storebror i skolan.
    Sen vaknar hon vad 14.00 då vi kommer hem.
    Sen e hon vaken till 17.00-18.00 sover drygt en timma sen e hon vaken tills det e dax att sova för natten...

(hon har sovit hela nätter sen hon föddes.. )
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • Preggi

haha! Jag vet inte vad som hände med mitt inlägg...
    Kul med fler "stora" bebisar. Hanna är större än Matilda men hon vägde 6740 sist och vi ska på 3 mån kontrollen på tisdag nästa vecka. Vad hade hon för utgångsvikt? Matilda vägde 3485 när hon föddes.
    Jag frågade på bvc sist om jag matar henne för mkt men när man helammar så kan man inte ge för mkt sa min bvc sköterska. Skönt att höra!
    Hon är ju så rund och go!

• Pillis 72

Preggi: det är väl bara att amma på då, ha ha. Huvudsaken är ju att bebisen mår bra och har det gott!!!

• Preggi

På Matildas dop hade vi tryggare kan ingen vara och nån som hette måne och sol.
    Det är så svårt att välja. Vi döpte samtidigt som ett annat par så de valde nån mer minns inte vad det var för nån.

• tjorvisen

Tösen sover ett par timmar på dagarna och har gjort det i nån vecka nu. Förut var det bara korta stunder då och då på dagarna. Hela nätter sover hon och har gjort sen ett par månader tillbaka. Sover från ca 22 till 9-10 på morronen

TheCoopers skrev 2007-02-23 12:30:24 följande:
    Hur mycket sover era bebisar på dagarna / nätterna ??Mark Levengood 4 President
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!