• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheSunset
    TheCoopers skrev 2007-02-25 12:31:26 följande:
    The Sunset :Vilka söta barn du har :) Var inne och kikade på din sida .... och va stark hon är i nacken din lilla Julia - sitter ju redan ... Mark Levengood 4 President
    Men tack så mkt.. Ja hon e väldigt stark...hon håller på att vänder sig redan oxå.. Snabb i svängarna min lilla dam..
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • SannaStina

Jag bor i Lund.
    Sonen är kanske lite mer mammig än pappig men sambon fungerar oftast bra han med då han har ett jobb som gör att han ´är hemma mycket.

Idag skall vi byta vaggan mot en kiten växasäng. Vaggan börjar bli på tok för liten (se mina foton) men den har varit ok längre än väntat då han ändå är 4 månader om en vecka.

Mamma till Max 061104
  • am76

Här sovs det ca 23 till 08-09 nu har Tea dock börjat äta 2 ggr igen per natt. På dagarna 2-3 ggr ca 1h. Har ni börjat ge novemberbebisarna smakportioner? Jag tror vi börjar på hennes 4 månaders dag 15/3, gröt tänkte jag testa med först.

• vildabebin

am76

Hur mår lilltjejan..har hon skrattat än?

• tjorvisen

Mäh!! Förvånad Det gör ju jag med Skrattande Trodde det inte fanns novembermammor här i krokarna. Fanken va kuuul! Kanske kan vi ses eller nåt? Vi har ju jämngamla pyren

sleepygrodis skrev 2007-02-25 12:41:01 följande:
    Vi bor i Fagersta (Västmanland)...
    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • tjorvisen

*viskar lite försiktigt*
    Idag fyller jag år bara så ni vet

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Tussetösen
    tjorvisen skrev 2007-02-25 15:48:45 följande:
    *viskar lite försiktigt*Idag fyller jag år bara så ni vet ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
    Grattis...
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!