• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Pillis 72

TheSunset: Ja visst e´hon stor. Ordentligt med babyhull och goa valkar...såååå söööt. Jag måste ha dunder-mjölk, hon äter var 3:e timme på dagen och endast en gång på natten...

• TheCoopers

Preggi :

Hahhaha vilken text Skrattande

Phillis 72 : Helt underbart med knubbisar ...du måste verkligen ha dunder mjölk - kul att amningen fungerar så bra ..det gjorde det inte för mig den här gången tyvärr Ledsen

Mark Levengood 4 President
  • Pillis 72

Jag skriver om. Hon äter var 3:e timme på dagen och endast en gång på natten. Preggi: Hon vägde 4 kg och var 51 cm lång när hon föddes 24/11.

• Pillis 72

Preggi: kan du skriva ett inlägg till så jag kan läsa det!? Nyfiken vad det står...

• Pillis 72

ha ha lätt att läsa inlägg nu... tänkte att det skulle bli en ny sida snart...

• Pillis 72

Försöker igen: Vad skrev du Preggi?

• dyckan

någon som har förslag på en psalm till dopet näta helg. har bara " tryggare kan ingen vara...." än så länge.
    snälla jag är desperat....

• Pillis 72

Dyckan:
    Psalm 832:
    Sov du lilla sov nu gott du är döpt, ditt hår är vått i Guds händer vi dig lagt, ditt och Guds namn här blev sagt. Du är på den gröna gren liten knopp, Guds ögonsten.
    Fråga sen allt vad du kan vem är Gud och var bor han ?Vem har skapat jord och allt Lejon, fåglar, varmt och kallt? Fråga oss om tro och hopp, Dop och nattvard, lilla knopp.

Liten knopp på Livets träd, litet barn på ett vuxet knä. Livet rymmer hemlighet, Större än vad någon vet: Som en knopp som går i blom Du vårt barn , Guds egendom.

• tjorvisen

Dop ja.. Det var ju det också...
    Funderar på Mors dag i maj eftersom hon föddes på Fars dag Men jag vet inte jag... Vet inte om hon ska döpas alls faktiskt. På ett sätt vill jag men å andra sidan så tycker jag det är upp till henne när hon blir gammal nog.

ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!