• vadskajaghetadå

Vad tycker ni om södermalm? (mellan skanstull + hornstull)

Tycker om naturen och den härliga promenadvägen där.
    kanske ska flytta till vetegatan, en nyrenoverad hörnlägenhet längst upp på gatan.

Mer natur där än på vår nuvarande ort västertorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-15 21:10:16:

årstaviken heter det

• Svar på tråden Vad tycker ni om södermalm? (mellan skanstull + hornstull)
  • Lisa 74

Hampelina: Nej, jag tipsade om platser på söder jag gillar och förhoppningsvis kanske det fans något att ta till sig. Bussar och ben tar inte lång tid att ta sig fram på:)!

• vadskajaghetadå

knorpan tycker du??

• Rapunzella

Lisa 74 - Ah, då förstår jag!

Sannisen - Men släpp inte ut katten!!! För allt i världen, rätt var det är så släpper någon ut den av misstag genom porten och sen är kisse borta! Släpp INTE ut en katt mitt i stan!

• AstraTrillian

Ja. På sommaren finns det massa mysiga fik längst vattnet och man kan gå/ta bussen till långholmen och bada. Hela söder är ju mysigt och trevligt *helt opartisk * och det finns ingen bättre stadsdel! Tänk bara alla resturanger och fik!

Nä, nu ska jag sluta reklama

• vadskajaghetadå

knorpan haha....ja det är bra, har aldrig bott i stan.

men vi är restauranggalningar och åker omkring i sthlm och leter p-platser och parkeringar som dårar, men i skanstull finns det ju många.

hampelina okej nä inte så smart egentligen, vår katt har ju lite vana att vara ute här hemma men sen han blev skrämd av fåglar har han inte mkt intresse kvar, han kanske får stanna inne då? han är 13 år så han börjar bli gammal med.

Svar på tråden Vad tycker ni om södermalm? (mellan skanstull + hornstull)