*.
...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.
...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.
Och för att inte verka helt negativ på denna soliga varma härliga dag...
När man inser att man är såååå lycklig och att det är sååå härligt att få en stor kram och blöt puss av någon som verkligen älskar en...
När man yrvaken slänger sig ur sängen på morgonen för någon gallskriker av hunger,man skyndar in i köket och rör ihop vällingen går tillbaka och lägger killen i sin sänge och medan han suger förnöjt på flaskan kommer man på att man stått näck i ett kök med full insyn eftersom man flyttade till nedre botten för några veckor sedan ......
PIINSAMT!!!!!!!!!!!(om någon sett)
... när det inte finns någon annan logisk förklaring än snötokigtbarn, som är för liten att vara ute själv, varför man spenderar 5 timmar ute en hel lördag i snöstorm...
simme..så har jag oxå det.. o jag springer ofta omkring halvnäck...hehe... ääh.. den bjuder jag på brukar jag tänka
när man säger till kompisen som bor i närheten att :jag kommer med en gång och dyker upp en timme senare när man ´hunnit byta blöja, ammat tagit på, bytit blöja en gång till, tagit på sig själv för att komma på halvvägs att man glömt blöjorna och måste gå tillbaka.
Tänk när det tog 2 minuter att komma iväg. På med skorna, borsta håret ta nycklarna och gå!
- när man just bytt blöja, klätt på och packat ner kotten i vagnen för den dagliga promenaden och upptäcker att man själv står i bara underkläderna.
(hände mig idag)
- när man mitt i natten efter minst en timmas illvrål säger till maken att han gärna får lämna kotten till den psykotiska granntanten, bara man får sova.
(hände mig inatt)
När man äntligen fått på vinteroverall och alla mössor och vantar på båda skrikande, sprattlande ungarna som inte vill ut, meddelar den som först blivit påklädd (den äldre) att hon minsann behöver på toa...
När man ser fram emot föräldramöten på dagis eller i skolan. Det var ju så länge sedan man gjorde något ensam...
När den första pussen man får av sitt barn är en med munnen full av välling, som rinner över ens ansikte, och man ändå tycker att det är FANTASTISKT att han äntligen pussas tillbaka. Hände häromveckan.