Bromölla del III
Förra veckan var det samtal med chefen igen!
Hon frågade hur jag tycker läget är o jag sa att det känns mycket bättre nu.
Då säger hon att jag nog är ensam om att tycka det är bättre för dem andra är fortfarande inte nöjda!
Jag hälsar in menar dem ( gör jag ALLTID men kan ju missa när man har nått barn i knät till exempel, sen tycker jag inte man ska behöva säga hej til samma person 15 gånger under en o samma dag) De tycker forfarande jag verkar ointresserad av verksamheten, jag säger inget menar dem och har ett totalt ointresse för det de gör.
Jag är ALLTID med barnen och gör allt med dem men säger var jag tycker o tänker när vi ska planera verksamheten. DOCK pratar jag inte skit om mina övriga arbetskamrater som finns i huse´t och pratar inte illa om föräldrarna som de andra gör precis varje dag!
Så nu ska jag börja studera 2 april o fram till hösten på heltid under kvällstid samt distans så att jag kan jobba som vikarie inom skolan på dagarna! Jag får cirka 8000 kr´från csn sen kan jag ju få in 2-4000 kr från timvik i kommunen o då har jag samma inkomst som nu men ett bättre psyke och blir en gladera människa.
Tycker ni jag gör rätt?
Jag orkar inte mer nu.