Inlägg från: Jessica23 |Visa alla inlägg
  • Jessica23

Bromölla del III

Tisag röstar jag och Jackie på :)
    Nu har Dylan med feber, stackarn. Och mannen min har 39.6 för 5 dagen i rag nu!

• Jessica23

Tiansgården är SUPERMYSIG!!! Min syster hade sitt bröllop där och det finns en stor salong där man äter samt en ännu större salong där dansen kan vara. Som en mindre gympahall ungefär :)
    Det var inte dyrt heller tror jag och ligger previs vid gulsippans förskola/busshållplatsen/Baldakinen.
    SEn har de en supermysig trädgård utanför och givetvis ett kök!
    Jag hade med min bröllopsfest i gualöv med denna lokal är 10000000 gånger finnare för ett bröllop!

• Jessica23

Hon gifte sig i augusti 2003 men tror inte de höjt priset så mycket. Nån 1000 lapp tror jag det kostade. SEn finns det ju en övervåning men den vet jag inte om man har tillgång till.
    Fullutrustad var den och hade diskmaskin med ju!

Kan ju tillägga att efter vår fest i gualöv slutade städningen i kaos, min svärmor hade satt på diskmaskinen fel så det hade gått massor diskmedel och gubben där krävde henne på 500 kr. SEdan fick man inte moppa golvet så de hade enbart sopat och dammsugit där och hon hade fått massa skäll för att städningen på golven var dålig. De fick ju inte moppa enligt honom och hade inte heller gjort det. Min svärmor var helt skakad av den behandlingen och han hade tydligen gappat ordentligt på henne och hon är ngen person som biter tillbaka :(

Danslokalen/matsalen i gualöv var rätt instängd tycker jag , men det var ju billigt iochförsig. Men efter den behandlingen min svärmor fick lär ju vi aldrig hyra den lokalen igen.

• Jessica23

Charro: Cirka 1 månad innan tycker jag är lämpligt :) Då har man tid att planera själv som gäst! Jag har bara gått på ett enda bröllop i hela mitt liv, förutom mitt eget då!

Idag är ungarna hemma för Dylan har haft feber, men jackie är pigg och kry så hon följer så gärna med o fikar med sin gammla mamma :)

• Jessica23

Tackar själv för trevlig fika :)
    Mysigt och se små bebbar med ju!

Själv ska ungarna på dagis klockan 9 sen bär det iväg till kristianstad för min del idag. Bokjakten fortsätter då det är litteraturseminariet är på måndag.

Maken lite bätre, en vecka och nu har han "bara" 38 graders feber :) Ni kan ju tänka er honom som är så besatt av att träna, han klättrar på väggarna har och går runt och gnäller hela tiden! Stackan

• Jessica23

Charro: Vi gifte oss i trolleljungby, en mindra mysig kyrka. Ville gifta oss i bäckeskog men det gick inte på det datumet. Tycker själv bromölLAS KYRKA ÄR LITE VÄLL opersonlig och inte så mysig som en mindra kyrka.

• Jessica23

Jag kan fixa bilder, ska hämta ungarna nu sen kan jag lägga i mit fotoalbum så kan du titta hur mucket du vill!
    Vi har ju det filmat med om du nu vill se nån gång när vi har fika här hemma hos mig!

• Jessica23

Nu har jag lagt in mer biler!!!

Vi gifte oss i Bäckeskog men hade festen i gualöv då mina svärföräldrar bor där och skulle ha hand om jackie. var mest praktiskt just då!

Jag har film från tiansgården med från syrrans bröllop!

• Jessica23

NÄ vi gifte oss i TROLLELJUNGBY ska det stå ju :)

• Jessica23

Kyrkan är supermysig! Och utanför är den fin också, kanske du såg på mina bilder. Hoppas det löser sig med lokal också!

Svar på tråden Bromölla del III