Inlägg från: Jessica23 |Visa alla inlägg
  • Jessica23

Bromölla del III

Du kan ju gärna nämna att du har vänner med barn som varit MINDRE än din pojke och ändå aldrig magra :)

• Jessica23

Dylan somnar aldrig i sin säng :( Han ska bara sova hos oss har han bestämmt och jag klarar inte av hans strul så jag låter honom somna hos mig eller i soffan sen kan man bära in honom.
    Igår somande han i sin puff vid 22 sen la jag honom i sin säng och i den sov han till 6.45! Duktig kille som sov hela natten men nog blir man orolig när han brukar komma in på natten och inte gör det.

Jackie somande vid 21 igår o kom ner tultandes vid halv 9 och nu ska vi snart på fotbollen på strandängen. Pierre ska på fackmöte så jag och Dylan får väll gå med Lady i skogen en stund tills Jackies fotboll är slut!

• Jessica23

Phillis: Charro har min mans fd sambo som bvc sköterska. Hon är en häxa som älskar att påtala fel hela tiden!

• Jessica23

Emma var du i Ullared igår?

Skulle me vilja ditt men då får man ju spara lite pengar innan :)

• Jessica23

Jag vill me till Ullared, tråkigt att man inte har ett konto med en massa penagr bara

• Jessica23

Ush jag har försäkt sova nu sen halv ett.
    KAN INTE SOMNA :(
    Jag ska ju jobba inatt och så har jag inte sovit innan, jag kommer vara dötrött när jag kommer hem och hela natten me ju!

Tänkte åka in lite tidigare och svettas lite på gymmet så kanske man blir lite piggare :)

Men fy så nervös jag är!!!

Charro: Jag tycker det är onödigt med både efterrätt och tårta. Det blir helt enkelt för mycket sött och är onödiga pengar tycker jag! Vi hade bara tårta och sen satte vi fram snacks och godis tilöl ungarna senare. De funkande toppen.
    Vi hade inrett en hörna till barnen med tv, film kuddar och filtar och lite leksaker också. Funkande toppen!

Du kan få se vårt bröllpsprogram om du vill!

• Jessica23

Nä vi hade inte dekorerat kyrkan, fanns inte tid helt enkelt!

Men den är ju fin som den är ändå. Vi hade inget program i kyrken men valde ut psalmer vi ville de skulle sjunga.

Vi kan ju ha fika här hemma hos mig igen nån gång så får du gärna se vår bröllopsfilm:)
    Länge sen jag själv såg den!

• Jessica23

JO vi träffade nog honom 2-3 veckor innan och bestämmde hur det skulle vara!

Nu ska jag snart med bussen, hoppas jag överlever natten

• Jessica23

Hej!

Natten gick bra, alla sov lugnt. Började bli trött vid 05 annars var jag inte så värst trött :)
    Ska jobba inatt med så nu ska jag äta frukost sen gå o lägga mig, får se hur länge jag kan sova då!

Godnatt!!!!!!

• Jessica23

Ush så trött jag är!

Sov mellan 9 till 11.15 blev väckt av nån som knackade på dörren :(
    Somnade om till 13 och vaknade igen av att nån knackade på dörren, nu kan jag inte somna om :(
    Sovit 3 1/2 timme och ska jobba hela natten igen, känner mig som en zombie ju. O sen har pierres syrra kalas för sin son ikväll och jag vill hellre ligga hemma o vila innan jag ska jobba igen men då blir hon säkert sur.

Får ligga o slöa på soffan 1 timme till innan ungarna ska hämtas, jag saknar dem så mycket redan!

• Jessica23

Min son är också runt 2 1/2 år han älskar att baka. Men det kanske inte funkar?

Nä nu MÅSTE jag vila, Dylan ska till frissan 16 och snagga sig :)

• Jessica23

Jag kan bara inte sova mer :(

Nu ska jag ner o basta, familjen är på kalas så jag får vara lite ensam. Orkar inte sitta och vara social när jag är så trött.

Ska med bussen 19.45 tänkte gå in på mcdonals innan o äte en glass, då kanske man blir piggare.

Ska ta med mig Jackies scrapalbum så kan jar arbeta med det hela natten och då somnar jag garanterat inte.

Mary Shellys frankenstein börja 03 och den ska jag se :)

Ännu en underba natt på jobbet väntar!

• Jessica23

En natt till och allt gick bra!
    Höll på med ungarnas album i nära 3 timmar i natt och alla sov lugnt. Titta på Frankenstein vid 03 och det var först vid 05 jag började bli trött.

Hemma var jag 8.45 och sov fram till 13.30. Måste ju kunna somna ikväll också! Vilket toppen jobb och så mycket mer betalt än dagsjobbet och man får göra vad man vill!

• Jessica23

Emma: Tack själv, synd att jag var så seg bara!

Jag är så trött fortfarande, konstigt när detta är 3 dagen hemma nu! Men jag får tänka på att jag känner 750 kr efter skatt varje natt jag jobbar plus att jag bara sitter och dricker kaffe kolla på film och pysslar med ungarnas fotoalbum :)
    Ett superbra jobb som jag stormtrivs me!

Nu ska jag inte jobba förrens 3 juni igen om jag inte blir inringd då förstås!

• Jessica23

Oh Carro är så ledsen för din skull :(
    Vår lilla tax fick diskbrock och henne avlivade min man i näsum för 5 år sedan! Var så hemskt och sorligt :(

Jag fikar gärna, fredag ska jag med ungarna till kristianstad men på eftermiddagen kanske?

Jag vill och kan så klart!!

• Jessica23

Charro: Varje vinter är Dylan uppe 04, vet inte arför men så har det varit 2 vintrar nu:)

Jag kan fika imorogn klockan 14, tror bara Jackie följer me så får vilddjuret Dylan stanna hemma med pappa så jag får en chans att pusta ut lite.

Tänkte åka in till barbacka med dem imorgon förmiddag och låte han leka av sig lite!

• Jessica23

Tjohej! Jag ska jobba fredag och söndag natten. Mera pengar i sommar :)
    Jag är ju me och fikar imorogn ändå såklart!
    Tänkte gå på saker och ting markanden på lördag morgon innan jag beger mig hem. Hoppas man hittar många fynd då när jag är där så tidigt :)

• Jessica23

JO en riktig liten buse som ligger i mammas säng o sover nu! Somar i sin egen säng men kommer sen ledsen och vill sova i mamma säng som han säger!
    Pierre får bära tillbaka honom sen.

Nu ska jag kolla på Ghostwhisper och sen sova skönt, imorgon natt väntar ytterligare timmar med ungarnas album!

• Jessica23

Förlåt att jag inte kom :(
    Blev kvar länge i kristianstad med barnen för Pierre har prov nästa vecka och då fick vi inte vara hemma!

Charro: Vilket underbart kort, hur fick du honom att le så? Jag har aldrig lyckats få Jackie att le när hon var mindre på kort vi tagit hos fotograf! Detta kortet är ju guld värt :)

Inatt har det varit jobbigt att jobba för en man var jättejobbig, sov inget i natt och kom ut o skrik var 10 min hela nattn. Fick lugnande vid 00 men de hjälpte inte alls.
    Har varit mycket tröttare inatt än jag varit innan.

Ska på bio ikväll och titta på Wild hogs, hoppas jag inte somnar. Har sovit 4 timmar, kan inte sova mer :(

SEn jobbar jag imorgon natt jobbar jag igen, sköna penagr och ha i somamr!

Svar på tråden Bromölla del III