Bromölla del III
Emma du borde kankse vara hemma och vila? Blir ju riktigt orolig när jag läser det du skrivit! Du får självkklart komma om du känner att du orkar!
Emma du borde kankse vara hemma och vila? Blir ju riktigt orolig när jag läser det du skrivit! Du får självkklart komma om du känner att du orkar!
Jepp låter bra! Vi bjuder såklart på massa kakor och egengjorda havrebullar och valnötsbröd! Så kom inte mätta bara!
Nu ska jag och Dylan damsuga och torka golven! Jackie har sovit hos farmor så härhemma är så lugnt nu!
Vi saknade BÅDE Hanna och Carro! (visste ju att Mia inte kunnde komma annars saknades hon me sjävklart!) Men vi hade trevligt ändå!
Jackie däremot mår inge bra, hon kräkte och somnade med värmefilten på magen redan klockan halv åtta min lilla gumma
Hoppas det inte är maginfuensa för jag orkar inte gå igenom detta en gång till. Nu ska jag krypa ner brevid henne och somna framför en film.
Mer fika en annan dag då!!!!!
Emma håll oss uppdaterade, tänker så mycket på dig!!!
Bullarna fick gott betyg från Både Emma o Nicklas så jag antar de var goa och nyttiga. Klart du kan få receptet!
Måndag till onsdag håller jag på att skriva uppsats sen jobbar jag hela torsdagen. Men jag kan fredag-söndag.
PÅ lördag har Jackie fotboll till 12.30 sen simning 14 till 15 men efter det kan jag och hon.
Ska hålla tummarna nu för Emma!
Va skönt att det gick bra
Men sa du nte innan att du väntade en pojke? Sa de inte det på förra ultraljudet?
Nu har jag klippt gräs i 45 min o nu ska vi till skogen på vedjakt med fika med oss.
Jackie mår bättre tror hennes magen inte pallad allt godis o alla kakor igår. Sen en dag hos farmor!
Min pojke är 2 år och min flicka är 5 1/2 år!
Emma, nappen ligger här och väntar!
Jag kan fika fredag eftermiddag, lördag efter 15 och sen på söndag.
Onsdag är jag i skolan och torsdag jobbar jag!
Charro klart du kan cykla med pojken jag började när mina var runt 6/7 mån och det har gått toppen. Skaffa bara en stabil cykelsits samt se till att den sitter säkert sen är det bara att cykla på!
Charro!!! Menade du allvar med veden? Vi tackar så gärna ja och tar emot all ved vi kan få tag på. Just nu håller vi på och samlar till 2009. Det måste ligge ett tag innan man kan elda.
OM du menade allvar så kommer vi gärna och plockar lite
Vi eldar enbart med ved som vi får gratis från Pierres föräldrar. De har en massa skog uppåt skogarna i näsum. Men varvatten har vi inte varje dag. Måste planera när vi ska dusha och koka vatten när vi diskar. Men det går bra ändå även om det är dötrist och springa ner till pannan 10 gånger i timmen och slänga in mer ved!
Igår tränade jag styrketräning med Pierre här i Bromölla. Ska börja träna på gymmet här då det passar bättre just nu. Så nu ska jag bygga muskler samt konditionsträna!
Nu ska jag till kristianstad och ha kurs i didaktik, sista tillfället idag sen är den kursen slut!
Charro: När jackie var 9 mån vägde hon 9870 g och var 74,5 cm lång. Din gosse väger mer och är kortare, han är ju knubbigare än Jackie var och jag fick aldrig höra att hon var mager!
När Dylan var 9 mån vägde han 10135 g och var 71,2 cm lång. Knubbigare än Jackie men aldrig att han var för tjock!
Lyssna inte på "tanten" på BVC för hon vet inte vad hon pratar om. Men hon verkar ju viktig när hon hela tiden upptäcker nya fel!