Inlägg från: Spindelskratt |Visa alla inlägg
  • Spindelskratt

Bromölla del III

Pussel: Ingen fara, klart mamma ska ha sällskap när hon är sjuk, nerv chocker låter ju inte allt för trevligt.

Öppna finns ju kvar o det kommer fler dagar. Får se om jag knallar dit själv...

Fika låter bra, men jag vet inte när. Nästa vecka är körigt för vår del iaf. Sambon har semester o vi ska då renovera klart tvättstugan samt måla övriga väggar i källaren o sortera lådor vilket vi inte hann när vi flyttade in.

• Spindelskratt

Pussel: Vad skönt att det gick bra för er igår, hoppas provsvaren är bra

Idag hade jag tänkt att städa o då menar jag rejält men lusten har liksom fallit bort. Borde fixa trädgården med men orkar inte ens det. Istället sitter jag framför datorn

• Spindelskratt

Leon: Vad jobbigt vet hur den smärtan är, har fortfarande problem än idag samt så har jag problem med min ena hand med karputal, men det är bättre.

Läkare finns det väl bara hälsoringen vad jag vet, har aldrig varit där bara på BVC.

Fika vill jag med, När, Var o Hur

Sambon har semester denna vecka så imorgon tänkte vi ta oss till Öppna på f.m. Fler som vill göra oss sällskap?

Idag ska vi fara runt i alla möjliga butiker o handla tusen saker ...

• Spindelskratt

Pussel: Fy, vad hemskt med din mamma. Förstår att du är lessen, vem hade inte varit det. Jag vet inte hur det är att se någon vara så sjuk. Men jag vet hur det är att se någon försvinna hastigt i sjukdomar o olyckor. Livet är bra orättvist.
    En kram till dig så du får kraft att ta hand om mamma på bästa sätt.

Idag har vi lämnat in blanketten om förskola, skrev från och med oktober. Loke blir ju 1 år i september. Lär väl börja med 15tim/v eftersom jag är arbetslös.

Och sedan skrev sambon över 180dg till mig, så nu börjar det ordna upp sig här, tror jag

• Spindelskratt

Mia: OJ! trodde sånt var för gammla tanter
    Har det varit något i skon som skavt då, en sten eller nått. Det måste ju göra ont. Stackarn!

• Spindelskratt

Hanna, men usch vad jobbigt *jättekram*

• Spindelskratt

Jessica: Det låter verkligen som en jobbig uppväxt.

Jag ska nog vara tacksam över det jag har, även om jag saknar släkt som gått bort.

Är det inte dax för fika snart, får panik om jag inte får socker i kroppen snart

• Spindelskratt

Jessica: Vet du, jag tror dig

Lördag kan inte jag heller vi måste renovera klart källaren, sambon har haft semester denna vecka o börjar jobba på måndag. Så vi måste verkligen bli klara med målandet så vi bara kan lägga golv sedan.
    Men nästa vecka kan jag

Och vilket härligt väder det är idag, ska plantera bort ljungen i lådorna o sätta lite blommor

• Spindelskratt

Eh, det är ju påsk nästa helg o då kan inte inte jag. Veckan efter åker jag till Stockholm så om det ska bli en helg får det bli om typ 3v. Så länge orkar jag nog inte vänta på fika

• Spindelskratt

OJ! Jag ligger visst en vecka före.
    Nästa vecka har jag FG på tisdag med babymassage.
    Onsdag f.m tänkte jag gå till Öppna på f.m, någon som vill följa med?

Resten av dagarna kan jag fika

Mia: Vilken härlig resa ni har gjort, vackra bilder
    Roison: Fräckt jobbat av maken, en sådan chans missar man bara inte

Svar på tråden Bromölla del III