• ajnas

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

Innan du kliver ned i bassängen, duschar du med badkläder på eller utan badkläder?

(för jag förutsätter att ni duschar iaf )

Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 22:05:03:
    Jag duschar MED badkläder, liksom alla andra jag sett i badhuset. Jag har heller aldrig badat på något ställe där det suttit skylt om att man ska duscha utan badkläder. Att man ska duscha och göra sig ren - ja. Men inte att det måste ske utan badkläder.

Däremot har jag också tänkt på att man borde bli renare UTAN badkläder. Men "ingen" gör ju det. Det var lite därför jag startade denna omröstning för att se hur det låg till, om det bara var i badhusen jag besöker som det är kutym att duscha med badkläder innan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 22:15:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m17777877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 00:45:27:
    Ny omröstning! Har du ändrat uppfattning/vanor angående att duscha med badkläder? www.familjeliv.se/Forum-5-83/m18251222.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?
  • latherese

turia: folk här läser bara de dom vill läsa.. vet inte riktigt hur dom tolkar inläggen.

• IdaMariaL

jag duschar med badkläderna på.
    men det är inte pga nån fobi eller att kännas obekväm naken...
    utan det har helt enkelt bara blivit så att jag tar på mej badkläderna i omklädningsrummet :)
    men sen när jag duschar efter att jag badat så tar jag av mej badkläderna i duschen.

• mallansprallan
    latherese skrev 2007-02-23 22:42:24 följande:
    turia: folk här läser bara de dom vill läsa.. vet inte riktigt hur dom tolkar inläggen.
    Jag läser det folk skriver, så är det med det. Sen gillar ju vissa inte att man går emot deras åsikter tyvärr!
  • maruttan

Helt ot nu men jag tappade allt mitt hår för några år sedan och det fick mig att känna mig MYCKET obekväm att gå till badhuset eftersom alla stirrade så ögonen höll på att ploppa ur skallen när jag tog av mig peruken för att duscha.......

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • turia

asså jag försökte ju bara förklara att det finns olika sorts grader på rädslor att visa sig naken..
    o så får man massa hugg på det?!

• mallansprallan
    turia skrev 2007-02-23 22:18:12 följande:
    vänd röven till o låtsas att det regnar.... *till er som e rädda*
    Minns du detta inlägget?
  • turia

mallan- ja en del kanske kan det??
    men andra har större problem o kan inte bara vifta bort sin rädsla

• Garageänkan

utan badkläder. så står det på väggen på en skylt

~Bara döda fiskar följer strömmen~
  • maruttan
    Garageänkan skrev 2007-02-23 22:48:51 följande:
    utan badkläder. så står det på väggen på en skylt ~Bara döda fiskar följer strömmen~
    Inte överallt.....
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Asgaya

Turia Du skrev att Skiten ligger och lurar i baddräkten.. Vad är det för sätt?

Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?