• ajnas

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

Innan du kliver ned i bassängen, duschar du med badkläder på eller utan badkläder?

(för jag förutsätter att ni duschar iaf )

Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 22:05:03:
    Jag duschar MED badkläder, liksom alla andra jag sett i badhuset. Jag har heller aldrig badat på något ställe där det suttit skylt om att man ska duscha utan badkläder. Att man ska duscha och göra sig ren - ja. Men inte att det måste ske utan badkläder.

Däremot har jag också tänkt på att man borde bli renare UTAN badkläder. Men "ingen" gör ju det. Det var lite därför jag startade denna omröstning för att se hur det låg till, om det bara var i badhusen jag besöker som det är kutym att duscha med badkläder innan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 22:15:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m17777877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 00:45:27:
    Ny omröstning! Har du ändrat uppfattning/vanor angående att duscha med badkläder? www.familjeliv.se/Forum-5-83/m18251222.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?
  • latherese

duschar man inte utan badkläder kan man låta bli att duscha!

är man så blyg att man inte kan ta av sig badkläderna kan man helt enkelt stanna hemma.. respektlöst helt enkelt. lär era barn istället att man ska vara stolt över hur man ser ut.

..har själv jobbat på simhall i 2 år..

• Dieselmom

lungåsbo: GRATTIS!!! Så glad för din skull *tårar i ögonen*

• lugnåsbo
    Dieselmom skrev 2007-02-23 22:04:36 följande:
    lungåsbo: GRATTIS!!! Så glad för din skull *tårar i ögonen*
    jag vet! har själv svårt att fatta det.... *sååå lycklig*
  • Hallonröd

Jag duschar inte alls.......och så kissar jag i bassängen också....*mouhahahaha*....

Skojar bara....Flört

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • mexisis
    Hallonröd skrev 2007-02-23 22:06:38 följande:
    Jag duschar inte alls.......och så kissar jag i bassängen också....*mouhahahaha*....Skojar bara.... // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    haha
  • mallansprallan
    Jag duschar inte alls.......och så kissar jag i bassängen också....*mouhahahaha*....Skojar bara.... // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
    Kammar du inte muffen oxå när du ändå badar
  • Kurre räkmacka
    mallansprallan skrev 2007-02-23 21:48:29 följande:
    Har en vän som jobbar på ett badhus och efter att ha hört hur mycket skit de samlar upp så är jag faktiskt inte jättesugen på att bada på badhus. Men det de samlar upp är mestadels skinn som lossnar när folk badar. Fräscht eller hur
    Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha
  • Dieselmom

mallansprallan: Jag brukar trimma den I bassängen

• ajnas
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m17777877.html
    Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
  • Dieselmom

Kurre räkmacka skrev: Man kan stå på ena sidan av bassängen på kvällen och se ett tjockt lager av gamla hudceller, tvålrester och hår efter eb dag på badet Mitt råd är duscha

Och mitt råd är att stanna hemma

Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?