Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Detta blir säkert bra!

Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • Mjukis82
    madeleine78 : Såg i presentations-tråden att du jobbar på ett ställe som har gröna påsar... Det gör jag med, kan undra om det är samma företag? Mina gröna påsar står det el-giganten på...
  • Mjukis82

*sållar mig till skaran med egen laptop* Bäst att ha en egen - för husfridens skull! Just nu håller sambon på att röja inför renoveringen som påbörjas imorgon... och jag sitter här o skyller på mina foglossningar!

• Mjukis82
    tbmh : Mina bröst(vårtor) kliar också grymt mycket! Och ingenting hjälper... läcker som sören gör dom också!
    Jo, vi ska göra om i vardagsrummet... tapeterna som sitter har suttit sen huset byggdes 1986... så det e liksom dags! Dock kommer inte jag att göra så mycket... Magnus och hans föräldrar ska hjälpas åt och dom vill helst att jag ska fly fältet! (Inte mig emot!!! )
  • Mjukis82
    madeleine78 : Hahaha! Nä, det var inte riktigt samma ju!
  • Mjukis82

Nu blir det natti natti här!

Ses imorgon!

• Mjukis82

Kikar bara in för att säga god morgon!

Ska snart ner på stan o träffa en kompis o lite så... flyr fältet med andra ord! Sambon och hans föräldrar ska ju börja riva tapeterna här nu!

Vaknade med världens foglossnings-ont! Inte bra... brukar vara ganska ok på morgnarna ju!

Hoppas att ni alla får en bra dag så ses vi senare i eftermiddag!

• Mjukis82
    Just det!!! Glömde säga att idag är jag precis halvvägs! 20+0 
  • Mjukis82
    tbmh : Tack tack! Kan faktiskt erkänna att jag också har fnissat lite åt texten på bodyn... men det bjuder jag på! Visst är dom köpta på HM... bra pris var det också... båda två (säljs ihop) för 98 kr!
  • Mjukis82
    tbmh : Jättebra tips! Va smart du är!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3