Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

kattmamma: Ca 3 kg och är i vecka 24... så jag e mer än nöjd!

Jag fick mitt moderskapsintyg när jag var hos BM i förra veckan. Jag fick också be om det, hon tänkte inte heller på det!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    *vink vink*

Ville bara visa att jag är här, och att jag läser allt som skrivs... men jag har nog drabbats av allvarlig skriv-häfta eller ngt Återkommer när jag har ngt vettigt att kommentera, svara och berätta!

Tänker på er som har det jobbigt!
  • Mjukis82

Tror minsann att jag ska gå o baka mig en kladdkaka nu! Fy på dig Vallmar som frestas så!

• Mjukis82

Såja... här var det snabba ryck! Kladdkakan är i ugnen!

• Mjukis82
    Godmorgon!

Tog lite sovmorgon idag och har precis vaknat! Skönt!
    Idag ska det städas och handlas lite.... Och LITE handling kommer det få bli, för pengarna är slut! Men en kompis ska komma över i eftermiddag så det kan ju vara bra att ha ngt att bjuda på... tänkte göra pannkakor, MUMS! Hade nojja på det när jag väntade Isabelle. Denna gången har jag inte fått någon mat-nojja än, hur har ni andra det på den fronten?

Pusselbiten: Stor kram till dig... ord är överflödiga, men som sagt så finns vi här om du behöver skriva av dig!

jennsans: Krya på dig!

Beckah: Sorry att jag inte kom förbi med ngn kladdkaka till dig igår, det blev så sent!
    Jättebra tråd du har gjort! Tycker det är skandal att MVC inte informerar om att GBS finns. Min BM har inte sagt ett ord om det till mig heller, men jag känner ju till det från änglarummet. Och jag ska kräva att dom testar mig nästa gång jag ska till BM. Har inga symptom dock, men är livrädd för allt och lite till just nu.
  • Mjukis82
    Phew!
    Nu har jag skurat BÅDA våra badrum och är helt slut! Lillan i magen verkade dock tycka det var jättekul att städa... skum bebis!
    Nu återstår bara dammsugningen, men jag vet i sören om jag pallar, men man kan nog inte ta hem ngn för första gången när det ligger fullt med hårtussar överallt, eller? Fundersam (har två katter för tillfället, men bara den ena är vår)
    Lite sammandragningar fick jag på köpet också, suck! Ska nog gå o ta en dusch och fundera på dammsugningsproblemet...
  • Mjukis82
    Vickyb: Skönt att ni har fått prata ut... hoppas att det kommer ordna sig för er!
  • Mjukis82

Det blev en kompromiss med dammsugandet... tog den lilla (hand-)dammsugaren där det var som värst!

L2K: Här blir det wok med lövbiff ikväll..

• Mjukis82

Hallå! Hur kan ni få det till att 080808 är en tisdag??? Förvånad Det är en FREDAG! Vi har nämligen också sagt att om pluttan kommer 070707 så blir det kanske bröllop 080808, annars 080809... dubbelkollade precis i min kalender, och enligt den så är 080808 en fredag iallafall!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3