Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

SEX???!! :-O Vad är det?
    Har nästan dåligt samvete inför sambon, men jag har absolut ingen lust plus att vi kämpade så in i bomben för att bli gravida så jag pallar helt enkelt inte! Hemlis Det var nog ett bra tag sen sist tror jag... kanske dags att släppa till snart?!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Vill bara skicka er tjejer en stor kram!

Anledningen är att jag är glad att jag får hänga med er här...
    Tydligen är det många änglamammor som inte är välkomna bland "vanliga" gravida och månadstrådar (exempelvis oktober-tråden).

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
  • Mjukis82

Va skönt o höra (läsa) att det inte bara är vi som är drabbade som reagerar på detta!

• Mjukis82
    calylite: Jag har Trygghansas gratis försäkring... hade den när jag väntade Isabelle också och var riktigt nöjd med dom och deras "förhållningssätt"
  • Mjukis82

Tja, dom motiverade det väl med att dom inte ville lyssna på dessa tragiska berättelser o så... "det händer ju så sällan" osv!
    Men man är ju inte med i en vänta-barn-tråd för att ventilera och älta det som har hänt utan för att man ÄR gravid...

Theresa: Välkommen tillbaka! *saknat* Såg att du skrivit till mig innan, har bara inte hunnit svara! Men jag har inte glömt dig!

• Mjukis82

Här kommer dagens gnäll....

Fy F*N va ont jag har i mina fogar o min rygg! Gråter Det ska mycket till för att jag ska lipa av smärta, men jag kan inte hålla emot längre! *snyft*

• Mjukis82
    little baby: Så söt hon är! Kyss Längtar massor till vårt 3D nu ju!

mama77: Grattis till tjejen!

JoNaLi: Du får gärna dela med dig av sexlusten hit!
  • Mjukis82
    Hej!

Har haft en tuff helg så därför har jag inte orkat skriva... Men nu har jag precis kommit hem från vattengympan och känner mig nästan som en ny människa - gud så skönt det är att komma ner i det varma vattnet!

Ang bilar: Är riktigt avundsjuk på er som ska köpa ny bil... Jag vill osså! Men vi har absolut inte dom pengarna just nu!

Vickyb: Jag har också betydligt mer flytningar nu än innan jag blev gravid... det var likadant när jag väntade Isabelle... och det blev ännu värre på slutet. Var tom inne på förlossningen för att jag trodde att jag läckte vatten då, men det var bara rikliga flytningar sa dom! URK!

solstraalen: Inte kul att ha ont så... det får jag med. Och vad jag har förstått så beror det på ligamenten.

SannaKaarina: Man ska aldrig sluta förvåna sig! Har dock svårt att tro att BM verkligen har sagt så! Usch! Blir så arg när jag hör att folk röker när de är gravida... det finns såååå mycket som kan hända ju!
  • Mjukis82
    Beckah: Välkommen tillbaka!

tbmh: En stor kram till dig!

zandrisen: Usch vilken pärs! *kramar*
  • Mjukis82

Verkar som att många har dåliga erfarenheter av niferex... Jag åt några sånna när jag väntade Isabelle (glömde ta dom) Men märkte inte några större bekymmer... Nu var jag hos BM idag och det är dags att börja knapra järn igen, och hon rekommenderade niferex även denna gång... Har kvar sen sist, så jag får väl testa.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3