BF Juli-07 Nr3
SEX???!! :-O Vad är det?
Har nästan dåligt samvete inför sambon, men jag har absolut ingen lust plus att vi kämpade så in i bomben för att bli gravida så jag pallar helt enkelt inte!

Va skönt o höra (läsa) att det inte bara är vi som är drabbade som reagerar på detta!
Tja, dom motiverade det väl med att dom inte ville lyssna på dessa tragiska berättelser o så... "det händer ju så sällan" osv!
Men man är ju inte med i en vänta-barn-tråd för att ventilera och älta det som har hänt utan för att man ÄR gravid...
Theresa: Välkommen tillbaka! *saknat* Såg att du skrivit till mig innan, har bara inte hunnit svara! Men jag har inte glömt dig!
Här kommer dagens gnäll....
Fy F*N va ont jag har i mina fogar o min rygg! Det ska mycket till för att jag ska lipa av smärta, men jag kan inte hålla emot längre! *snyft*
Verkar som att många har dåliga erfarenheter av niferex... Jag åt några sånna när jag väntade Isabelle (glömde ta dom) Men märkte inte några större bekymmer... Nu var jag hos BM idag och det är dags att börja knapra järn igen, och hon rekommenderade niferex även denna gång... Har kvar sen sist, så jag får väl testa.